Gå til innhold

Stolt eller flau?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes kaka var helt OK jeg.

Det viktigste er jo også at barna ble fornøyd, noe de ble!

brilleslangen
Skrevet

synes mora har lov å være stolt jeg. Ungen fikk hva han ønsketseg, og selv om det vises på kakaat mora ikke er konditor synes ikke jeg det gjør noe. ;-)

jubalong70
Skrevet

Det er ikke alle som er konditorer! Jeg hadde vært veldig fornøyd med meg selv om jeg hadde laget den kaka. Jeg hadde absolutt visst at den ikke var noe jeg kunne selge - men til en barnebursdag er den helt flott!

tzatziki1365380058
Skrevet

Kaka er jo fæl - for meg som er voksen dame. Den er garantert IKKE fæl for et 5-6-7-8-9år gammelt bursdagsbarn! Og det er det som teller, vel?

Skrevet

I en barnebursdag for 5-åringer er jo kaka kjempeflott!

Hjemmelaga kaker skal se hjemmelaga ut.

Gjest trist jente
Skrevet

Til en barnebursdag synes jeg den kaken så super ut. Den ser kanskje ikke så flott ut for oss voksne - men den var skikkelig spiderman! Mor har grunn til å være stolt!

trollemor;o)
Skrevet

Ja, da min sønn var i spidermann alderen vil han satt stor pris på en sånn kake. at den ikke er perfekt gjør ingenting. Den blir jo til bæsj likevel....;-P

Ikke den fineste kaka jeg har sett, men helt grei.

Skrevet

Kaka var grusom, monsteret på snart 6 hadde digget den rått. Synes godt mor kan være stolt av seg selv for det. :0)

Gjest annlovinda
Skrevet

Sønnen min på 9 syntes den kaka var tøff. :)

Jeg selv syntes den var fin til et barneselskap.

Skrevet

For 5-årige gutter var sikkert den kaka helt topp.

Jeg har selv avfotografert diverse kaker jeg har laget til barne-bursdagene, men de ligger ikke på nett. Men jeg vil ha bildene parat når ungene påstår at jeg ikke har gjort noe for dem :-|

Jeg er på ingen måte profesjonell, men har da laget både togkake, kattekake og pandakake. Dessuten en fotballkake for noen år siden, men den ble såpass mislykket i mine egne øyne at jeg har fortrengt den fullstendig.

Jeg synes det er mye bedre at man forsøker å lage noe selv, det være seg Spiderman-kake eller noe annet, enn å bestille noe dyrt og perfekt. De tider kommer raskt nok, da de ønsker seg ferdigpyntet kake fra bakeriet...

Skrevet

Gutter på 5 år synes dette er toppen av lykke! Og det er det som teller! :-)

Noe estetisk mesterverk var det ikke. Enig i det.

Gjest togli
Skrevet

Jeg hadde iallefall vært kjempekry om jeg hadde greid å lage denne kaka *hehe*

Gjest verinoca
Skrevet

Vet ikke hvilke standarder du har, for jeg syntes den kaka var helt OK! Det er til en barnebursdag, og gutten var sikkert strålende fornøyd - mor også, dersom en i utgangspunktet ikke er av den uberhuslige og kreative sorten. Slik som jeg. :-)

Så, jeg hadde vært stolt av en sånn kake, og sikkert hatt den som profilbilde på Fjasbok. (Neida ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg syns kaka var fin jeg, og gutten var sikkert stolt :o)

Skrevet

Spesielt vakker var jo ikke kaka, men den var jo både selvlaget og ikke minst _selvkomponert_.

Og jeg synes det er veldig flott i en tid da det nesten har blitt litt for vanlig å kjøpe "spesialformer" og kopiere en kake på et bilde for å få til bl a kaker som dette:

http://bilder.vgb.no/22051/4col/img_463f0a650080f.jpg

http://photos-d.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v198/36/52/518630796/n518630796_949171_4433.jpg

http://bilder.vgb.no/25198/3col/img_48d67aab401bb.jpg

Gjest prust
Skrevet

For 5-årige gutter var sikkert den kaka helt topp.

Jeg har selv avfotografert diverse kaker jeg har laget til barne-bursdagene, men de ligger ikke på nett. Men jeg vil ha bildene parat når ungene påstår at jeg ikke har gjort noe for dem :-|

Jeg er på ingen måte profesjonell, men har da laget både togkake, kattekake og pandakake. Dessuten en fotballkake for noen år siden, men den ble såpass mislykket i mine egne øyne at jeg har fortrengt den fullstendig.

Jeg synes det er mye bedre at man forsøker å lage noe selv, det være seg Spiderman-kake eller noe annet, enn å bestille noe dyrt og perfekt. De tider kommer raskt nok, da de ønsker seg ferdigpyntet kake fra bakeriet...

''Jeg synes det er mye bedre at man forsøker å lage noe selv, det være seg Spiderman-kake eller noe annet, enn å bestille noe dyrt og perfekt. De tider kommer raskt nok, da de ønsker seg ferdigpyntet kake fra bakeriet...''

Jeg liker å bake, men er ikke så flink med pyntingen. Har prøvd meg på både prinsessekake og fotballkake, men her i fjor fant jeg på min egen suksess-variant:

I guttebursdagen ville jeg lage til en slags gelékake med grønn og blå gele. Laget flere små dypes skåler med farget gelé. Dessverre stivnet den ikke, og jeg måtte sette skålene litt i frysen.

Jeg hvelvet dem på et stor fat, men de disset litt utover, og det hele så helt katastrofalt ut.

MEN guttene var storfornøyde! Fatet så ut som om det var fylt med blå og grønne dissende pupper - så suksseen ble kalt "X" sine dypfryste pupper :-DDD

Og ordren tikket inn i år også - og varen ble levert :-)

Gjest - Ingoen -
Skrevet

''Jeg synes det er mye bedre at man forsøker å lage noe selv, det være seg Spiderman-kake eller noe annet, enn å bestille noe dyrt og perfekt. De tider kommer raskt nok, da de ønsker seg ferdigpyntet kake fra bakeriet...''

Jeg liker å bake, men er ikke så flink med pyntingen. Har prøvd meg på både prinsessekake og fotballkake, men her i fjor fant jeg på min egen suksess-variant:

I guttebursdagen ville jeg lage til en slags gelékake med grønn og blå gele. Laget flere små dypes skåler med farget gelé. Dessverre stivnet den ikke, og jeg måtte sette skålene litt i frysen.

Jeg hvelvet dem på et stor fat, men de disset litt utover, og det hele så helt katastrofalt ut.

MEN guttene var storfornøyde! Fatet så ut som om det var fylt med blå og grønne dissende pupper - så suksseen ble kalt "X" sine dypfryste pupper :-DDD

Og ordren tikket inn i år også - og varen ble levert :-)

Haha - så morsomt!

Kanskje det blir mesterverket jeg skal lage til mannen sin bursdag i sommer ? ;-)

Gjest prust
Skrevet

Haha - så morsomt!

Kanskje det blir mesterverket jeg skal lage til mannen sin bursdag i sommer ? ;-)

Hvis du gjør det, må du huske å fortelle oss om det her :-DDD

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...