Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får ta deg sammen å finne på noe på egenhånd da vettu - ikke skylde på at du er "på bygda". Jeg er selv "på bygda" og synes søndager er ukas beste dag:-)

Skrevet

Jeg elsker søndager på bygda. :o) Da ligger vi litt lenge, spiser frokost og så gjør vi litt husarbeide og/eller pusler litt ute, kanskje vi går en tur eller jeg tar en treningstur alene. Er været for ille sitter vi inne og ser film eller leser litt hver for oss.

En god middag utpå ettermiddagen og deretter avslapping med bok, tv og pc resten av kvelden i hverandres selskap. Vidunderlig! :o)

Skrevet

Jeg elsker søndager på bygda. :o) Da ligger vi litt lenge, spiser frokost og så gjør vi litt husarbeide og/eller pusler litt ute, kanskje vi går en tur eller jeg tar en treningstur alene. Er været for ille sitter vi inne og ser film eller leser litt hver for oss.

En god middag utpå ettermiddagen og deretter avslapping med bok, tv og pc resten av kvelden i hverandres selskap. Vidunderlig! :o)

Det kan man da gjøre i byen også...???

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det kan man da gjøre i byen også...???

Med vennlig hilsen

Ikke jeg, for jeg bor i blokk i byen, uten hage. :o)

Men jeg elsker lange, late, stille søndager hjemme i leiligheten også - bortsett fra at det aldri skjer for da har jeg ungene og en stille dag med to unger eksisterer ikke.

Skrevet

Ikke jeg, for jeg bor i blokk i byen, uten hage. :o)

Men jeg elsker lange, late, stille søndager hjemme i leiligheten også - bortsett fra at det aldri skjer for da har jeg ungene og en stille dag med to unger eksisterer ikke.

Du kan vel (i Oslo) stikke bort og grave litt i Slottsparken! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du kan vel (i Oslo) stikke bort og grave litt i Slottsparken! ;-)

Med vennlig hilsen

Oslo? Siste plassen jeg hadde bosatt meg omtrent. *grøss* Men jeg kan alltids stikke ut og grave litt utenfor blokka her om lysten skulle bli uhorvelig stor. :o)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Du som mener kvinnene skal holse seg hjemme ved kjoekkenbenken.

Hvis du begynner aa jobbe, vil du sette mer pris paa soendagene.

Skrevet

Oslo? Siste plassen jeg hadde bosatt meg omtrent. *grøss* Men jeg kan alltids stikke ut og grave litt utenfor blokka her om lysten skulle bli uhorvelig stor. :o)

Nåja - det er jo langt flere som flytter TIL Oslo, så selv om Oslo ikke er perfekt, så er situasjonen åpenbart langt verre andre steder.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Nåja - det er jo langt flere som flytter TIL Oslo, så selv om Oslo ikke er perfekt, så er situasjonen åpenbart langt verre andre steder.

Med vennlig hilsen

''Nåja - det er jo langt flere som flytter TIL Oslo, så selv om Oslo ikke er perfekt, så er situasjonen åpenbart langt verre andre steder.''

Vil bo på et lite sted, rolig og fredelig hvor man kan være i hagen uten å være nødt til å låse døra på den andre siden av huset jeg. Oslo er alt for stort, skittent og bråkete for meg. :o)

Skrevet

''Nåja - det er jo langt flere som flytter TIL Oslo, så selv om Oslo ikke er perfekt, så er situasjonen åpenbart langt verre andre steder.''

Vil bo på et lite sted, rolig og fredelig hvor man kan være i hagen uten å være nødt til å låse døra på den andre siden av huset jeg. Oslo er alt for stort, skittent og bråkete for meg. :o)

17 av de 18 mest "morderiske" kommunene i Norge er småkommuner på kysten av Nord-Norge!

Med vennlig hilsen

Gjest lat eller?
Skrevet

Bare lat som det er en helt vanlig dag bak kjøkkenbenken. Ikke kjedelig det vet du.

Gjest byberta
Skrevet

Da kjenner du ikke Oslo. Oslo er faktis som enhver annen liten plass. Du er jo ikke i hele byen på en gang. Og det er massevis av småsteder i og rundt bykjernen som er idylliske små oaser.

Blir provosert når folk som ikke bor i Oslo rakker ned på byen. Dere vet ikke hva dere snakker om.

Skrevet

Pass deg så ikke dette skjer! ;-)

http://media.aftenposten.no/archive/01239/_Escenic-wt_u19_6__1239913x.jpg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Vil bo på et lite sted, rolig og fredelig hvor man kan være i hagen uten å være nødt til å låse døra på den andre siden av huset jeg.

Man kan bo i Oslo og ha det slik likevel:)

Skrevet

jeg bor i lillestrøm og det er ikke veeldig mye som skjer her heller akkurat :/ hater søndager.. huff..

Gjest anna72
Skrevet

''Vil bo på et lite sted, rolig og fredelig hvor man kan være i hagen uten å være nødt til å låse døra på den andre siden av huset jeg. Oslo er alt for stort, skittent og bråkete for meg. :o)''

Sånn kan du ha det mange steder i oslo. Du har tydeligvis ikke opplevd for mye av oslo. ;)

Skrevet

Er ikke så mye som skjer midt i Oslo heller da

Skrevet

''Vil bo på et lite sted, rolig og fredelig hvor man kan være i hagen uten å være nødt til å låse døra på den andre siden av huset jeg. Oslo er alt for stort, skittent og bråkete for meg. :o)''

Sånn kan du ha det mange steder i oslo. Du har tydeligvis ikke opplevd for mye av oslo. ;)

Men vi vil helst ikke ha naboer for nære heller og det slipper du ikke unna i Oslo. :o) *støggsære*

Skrevet

Er ikke så mye som skjer midt i Oslo heller da

Du har et godt utvalg av kiosker og pizzarier iallefall. :=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...