Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som mener kvinnene skal holse seg hjemme ved kjoekkenbenken.

Hvis du begynner aa jobbe, vil du sette mer pris paa soendagene.

Det er sant ja.

Skrevet

Du kan vel (i Oslo) stikke bort og grave litt i Slottsparken! ;-)

Med vennlig hilsen

*lol* da blir man garantert buret inne!

Du er mann ja? Har alltid trodd det.

Skrevet

Vil bo på et lite sted, rolig og fredelig hvor man kan være i hagen uten å være nødt til å låse døra på den andre siden av huset jeg.

Man kan bo i Oslo og ha det slik likevel:)

Det hadde ikke jeg turt. Det er asylmottak selv på den mest avliggende plassen.

Skrevet

17 av de 18 mest "morderiske" kommunene i Norge er småkommuner på kysten av Nord-Norge!

Med vennlig hilsen

Ekke så rart det! Alkoholen flyter fritt der oppe!

Skrevet

Du får ta deg sammen å finne på noe på egenhånd da vettu - ikke skylde på at du er "på bygda". Jeg er selv "på bygda" og synes søndager er ukas beste dag:-)

I gamle dager hvor det ikke var tv'er eller datamaskiner var folk mer sosiale. Hvis jeg hadde satt meg ut i gata nå hadde jeg blitt tutet på av folk som skal på tur.

Gjest heldiggriser
Skrevet

Vi bor i enebolig i en by og har alarm installert, vi var på ferie i to uker, og da vi kom hjem oppdaget vi at vi hadde glemt å låse den ene ytterdøren, men alarmen var slått på.

Det hadde ikke vært noen ubudne gjester på besøk.

Gjest du trenger noe
Skrevet

Du har mange store problemer.

Er du kvinne på 23?

Skrevet

Du har et godt utvalg av kiosker og pizzarier iallefall. :=)

Som jeg ikke kommer inn på mener du. Men vi har uterestauranter da og de er fine så lenge de ikke er overtatt av barnevognmafien som stenger vei.

Skrevet

Du har mange store problemer.

Er du kvinne på 23?

Ja, men har stor livserfaring.

Skrevet

Som jeg ikke kommer inn på mener du. Men vi har uterestauranter da og de er fine så lenge de ikke er overtatt av barnevognmafien som stenger vei.

For å ikke å glemme alle de brune pub'ene. :)

Skrevet

jeg bor i lillestrøm og det er ikke veeldig mye som skjer her heller akkurat :/ hater søndager.. huff..

Kan du ikke gå rundt å se på alle de fine murbygningene i sentrum?

Skrevet

For å ikke å glemme alle de brune pub'ene. :)

Ja, de skulle jeg gjerne ha kommet inn på.

Gjest togli
Skrevet

Du som mener kvinnene skal holse seg hjemme ved kjoekkenbenken.

Hvis du begynner aa jobbe, vil du sette mer pris paa soendagene.

Hehe, sant nok ;)

Skrevet

Kan du ikke gå rundt å se på alle de fine murbygningene i sentrum?

hehe :P

Skrevet

''Vil bo på et lite sted, rolig og fredelig hvor man kan være i hagen uten å være nødt til å låse døra på den andre siden av huset jeg. Oslo er alt for stort, skittent og bråkete for meg. :o)''

Sånn kan du ha det mange steder i oslo. Du har tydeligvis ikke opplevd for mye av oslo. ;)

Skriver under på denne her!!

Gjest to anno
Skrevet

Ekke så rart det! Alkoholen flyter fritt der oppe!

Til å være en kvinne på 23 og påstått livsviter, har du ikke særlig mye peiling på hva som skjer rundtomkring for å si det mildt...

Mrs. Wallace
Skrevet

''Nåja - det er jo langt flere som flytter TIL Oslo, så selv om Oslo ikke er perfekt, så er situasjonen åpenbart langt verre andre steder.''

Vil bo på et lite sted, rolig og fredelig hvor man kan være i hagen uten å være nødt til å låse døra på den andre siden av huset jeg. Oslo er alt for stort, skittent og bråkete for meg. :o)

''Vil bo på et lite sted, rolig og fredelig hvor man kan være i hagen uten å være nødt til å låse døra på den andre siden av huset jeg. Oslo er alt for stort, skittent og bråkete for meg. ''

Du kjenner åpenbart bare til Oslo sentrum, alternativt har du bare hørt om Oslo. Det er mange, mange steder i Oslo hvor man fint kan være i hagen uten å låse døra.

Skrevet

''Nåja - det er jo langt flere som flytter TIL Oslo, så selv om Oslo ikke er perfekt, så er situasjonen åpenbart langt verre andre steder.''

Vil bo på et lite sted, rolig og fredelig hvor man kan være i hagen uten å være nødt til å låse døra på den andre siden av huset jeg. Oslo er alt for stort, skittent og bråkete for meg. :o)

Jeg har bodd i Oslo nesten hele mitt liv og har alltid hatt døra mi åpen. Dattera mi som bor et annet sted, låser heller aldri døra si. Jeg har kjøkkenvindu åpent så kattene kan hoppe ut og inn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...