Gjest Barnehagegutt Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hva er det beste til en gutt på 2 år? Hvilket merke? Bør ikke koste skjorta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Beste vinterdress til 2-åring er etter min mening Reima-tec. Lett og varm. De er best på steder der det er snø om vinteren, funker ikke når det er barfrost, da blir den fort slitt. De er dyre, men du kan kanskje finne dem på salg nå så har du til neste sesong. Den jeg kjøpte i str 2 år er blitt brukt av 3 barn. Parkdress er greit å kjøpe i solid bevernylon, gjerne med avtagbart fôr så kan du bruke den i overgangene høst/vinter og vinter/vår. Jeg synes det viktigste for 2-åringer er at dressen er lett og bevegelig. Helly-Hansen kjøpte jeg forresten en type med gummi i rompa til min 8-åring, den gikk det hull i med en gang. Ellers har jeg ok erfaring med HH også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Etter å ha hatt 3 barnehage barn - og ikke hatt lyst til å bruke over 1000,- på en parkdress - så har jeg konkludert med at Reflex er best. HH synes jeg også er bra - i hvertfall den tiden jentene mine gikk i barnehagen. Men Reflex sine parkdresser og vinterdresser er kjempegode. I tillegg synes jeg Skogstad sin parkdress er god. Den har minsten på 4 nå på andre sesongen. Den ser helt ny ut- og det er IKKE fordi han ikke beveger seg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Etter å ha hatt 3 barnehage barn - og ikke hatt lyst til å bruke over 1000,- på en parkdress - så har jeg konkludert med at Reflex er best. HH synes jeg også er bra - i hvertfall den tiden jentene mine gikk i barnehagen. Men Reflex sine parkdresser og vinterdresser er kjempegode. I tillegg synes jeg Skogstad sin parkdress er god. Den har minsten på 4 nå på andre sesongen. Den ser helt ny ut- og det er IKKE fordi han ikke beveger seg Min erfaring er (var) at Reflexdresser gjerne er stive og tunge og derfor ikke så egnet til de minste barna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Min erfaring er (var) at Reflexdresser gjerne er stive og tunge og derfor ikke så egnet til de minste barna. Hmmm, det har jeg ikke merket noe til i det hele tatt. Minsten var 2 da han fikk sin første Reflex-vinterdress. Den var myk, varm, lett å ta på og virket behagelig å ha på. Minsten er en aktiv fyr som elsker å være ute, og som går i en barnehage der de er ute mesteparten av de fleste dagene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.