Gå til innhold

glemte levere selvangivelsen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt du fikk levert den på nett da - går nok bra, men du kan muligens få en liten straffeskatt pga for sen levering.

Og jeg har full forståelse for at det er mulig å glemme denne, utsatt den til siste dagen jeg. Selv om jeg ser det vanskelig for de fleste her å skjønne at det går an å glemme den, så gjør det faktisk det.

Men hvorfor utsetter du til siste dagen?

Gjest harikkenickfortiden
Skrevet

åguuuuuuuuuuud så perfekte dere er da!

jeg bøyer over i beundring!

Jeg er ikke perfekt. Det kan du være sikker på. Jeg er bare, og har alltid vært, (siden jeg begynte å levere selvangivelsen), veeeldig interessert i selvangivelsen. Det var så "gøy" før når vi måtte sitte og fylle ut alle tall selv, nå er det jo nærmest kjedelig. Bare å sjekke at tallene stemmer...føre opp fradrag osv...

men det jeg mener: er at så lenge du hadde alvorlige endringer å gjøre, så burde du begynt med det før du reiste til Syden. Tenk hvis du ble syk der nede, og ble liggende på sykehus i lang tid? Men nå har du glemt det, gjort er gjort. Håper som sagt at ting ordner seg for deg.

Gjest rykkkaaa
Skrevet

Jeg er ikke perfekt. Det kan du være sikker på. Jeg er bare, og har alltid vært, (siden jeg begynte å levere selvangivelsen), veeeldig interessert i selvangivelsen. Det var så "gøy" før når vi måtte sitte og fylle ut alle tall selv, nå er det jo nærmest kjedelig. Bare å sjekke at tallene stemmer...føre opp fradrag osv...

men det jeg mener: er at så lenge du hadde alvorlige endringer å gjøre, så burde du begynt med det før du reiste til Syden. Tenk hvis du ble syk der nede, og ble liggende på sykehus i lang tid? Men nå har du glemt det, gjort er gjort. Håper som sagt at ting ordner seg for deg.

herregud...

jeg er faktisk ikke dum,

hva med å svare på spm istedet for å hovere over at man aldri ville finne på akkurat denne tabben selv personlig?

djesus..

dette blir bare for dumt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...