frosken Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Tre av naboene har barn som konfirmeres neste helg. Alle tre har vært mye her gjennom oppveksten, så jeg synes jeg kjenner dem godt. Hvor mye penger ville dere gitt i gave? 0 Siter
Unni23 Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Naboer gir ikke gaver til hverandre om ikke det er nære venners barn. 0 Siter
avidi Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Jeg synes 200-300 er en passe sum. Det er det naboene her pleier å gi når det er konfirmanter i nabolaget. 0 Siter
Gjest lat eller? Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Naboer gir ikke gaver til hverandre om ikke det er nære venners barn. Jo, det må da en god husmor huske på. Det er tradisjon langt bakover i tid. 0 Siter
Unni23 Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Jo, det må da en god husmor huske på. Det er tradisjon langt bakover i tid. Ekke lurt å sette andre i takknemligshetsgjeld når det gjelder naboer. En vakker dag kan man bli uvenner. 0 Siter
Gjest Konfirmant Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Jeg ville gitt kr. 200 pluss et morsomt kort! 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Ekke lurt å sette andre i takknemligshetsgjeld når det gjelder naboer. En vakker dag kan man bli uvenner. Det henger ikke sammen at man ikke gir gaver til nabobarna fordi man kan bli uvenn med foreldrene engang i fremtiden. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Vi ga 200 til den nærmeste naboen i fjor. Vi har en del med de å gjøre. I år er det to andre naboer som skal konformeres. Har hatt lite med disse å gjøre de siste 5 åra, og har heller ikke noe særlig kontakt med foreldrene. Kommer til å gi 100. 0 Siter
frosken Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Skrevet 2. mai 2010 Det er praktisk å ha dol når man lurer på slike ting:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Det er praktisk å ha dol når man lurer på slike ting:-) Jeg syns du burde tenke litt på de du ikke kjente da de ble konfirmert også. Sånn etterskuddsgave. 0 Siter
frosken Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Skrevet 2. mai 2010 Jeg syns du burde tenke litt på de du ikke kjente da de ble konfirmert også. Sånn etterskuddsgave. Jeg mener å ha hørt at det er foreldelsesfrist på slike gaver. 0 Siter
cathlin Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Jeg mener å ha hørt at det er foreldelsesfrist på slike gaver. *hmfr* Jeg må bli kjent med flere gave-mennesker. 0 Siter
Orio Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 *hmfr* Jeg må bli kjent med flere gave-mennesker. Alternativt kan du innføre flere gave-anledninger. Jeg håper fortsatt på 17. mai gave, Kristi himmelfart-gave, pinsegave og sommergave. 0 Siter
cathlin Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Alternativt kan du innføre flere gave-anledninger. Jeg håper fortsatt på 17. mai gave, Kristi himmelfart-gave, pinsegave og sommergave. Hadde vært supert, men hvis jeg håper på det blir jeg bare skuffa, selv om jeg ofte gnåler om feriegaver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.