Gå til innhold

Er Doktoronline din hemmelighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg er den det. Det er min hemmelighet. Ingen av mine nærmeste vet at jeg er aktiv her.

Gjest Nerda
Skrevet

Jeg har ikke tenkt på det som noen hemmelighet, men ingen som kjenner meg eller familie vet at jeg er her. Bare ser ingen grunn til å fortelle det liksom. Hva jeg foretar meg på nettet har ikke de noe med.

Skrevet

Sånn er det for meg også...

Vet ikke hvorfor det er slik...

Jeg er aktiv på et annet forum også...men på det forumet vet min nærmeste at jeg er inne på...

Gjest verinoca
Skrevet

Ja, det er det faktisk :-) Bare samboeren min er sånn halvveis klar over det. Har heller ingen planer om å fortelle noen at jeg reker rundt her, det vil jeg ha "for meg selv". Hihi.

candyqueen_83
Skrevet

Søstra mi og samboeren min vet at jeg er her. Er vel ikke akkurat noen hemmelighet for andre, men det er ikke noe jeg går rundt og forteller. Haha

Skrevet

Jeg har ikke tenkt på det som noen hemmelighet, men ingen som kjenner meg eller familie vet at jeg er her. Bare ser ingen grunn til å fortelle det liksom. Hva jeg foretar meg på nettet har ikke de noe med.

Ingen vet det , er min hemmlighet ja, ikke for det, er bare sånn .

trollemor;o)
Skrevet

Ja, min mann vet at jeg er her, men ingen andre. Syns det er litt flaut........

Skrevet

Helt enig. Å måtte bruke en virtuell nett-tjeneste for å få utløp for hva man tenker på er flaut.

brilleslangen
Skrevet

Nei

Det hender både titt og ofte at jeg forteller andre om ting jeg har lest på dette forumet/og andre forum jeg er innom...

Gjest segunda
Skrevet

Jeg pleier ikke å snakke om dol spesielt, men de som kjenner meg vet at jeg er en del innom nettet. Jeg har profil på Facebook også og chatter med familie og venner der.

Skrevet

Ja, jeg vil helst ikke at venner og kolleger skal vite om det, slik at de kan gå inn og "snoke" på meg...;-) Folk som kjenner meg godt kan jo fort skjønne hvilket nick som er mitt.

Men mannen vet det, og sønnen og søsteren min.

Skrevet

Det er ikke akkurat noe jeg forteller til gud og hvermann, nei. Men jeg har truffet to av mine beste venner her, og hva sier man da, når andre spør hvordan man ble kjent?

Jeg legger uansett ikke ut mine innerste hemmeligheter her...

Gjest Elextra
Skrevet

Noen hemmelighet er det ikke, akkurat, men jeg synes det er greit at kolleger og venner ikke vet jeg skriver her. Liker ikke tanken på at de skulle "snoke" og gjette hvem jeg var og se det jeg skriver.

Men mannen min vet jeg er her (dog kanskje ikke riktig hvor mye jeg er her) :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Flaut!? Hehe.

Det forstår jeg ikke helt. Vel foretrekker jeg å være litt privat på den måten at jeg ikke liker tanken på at at alle jeg kjenner, uten å tilkjennegi seg,skal se hva jeg skriver her. Men at det skulle være flaut å skrive her har jeg ikke tenkt på.

Gjest FruH
Skrevet

Mannen vet, og dattera vet. Men de vet ikke mitt nick. Men tror ikke de bryr seg nok til å gidde å sjekke. De er opptatt med Facebook, de, og der er ikke jeg.

Gjest prust
Skrevet

Ja, jeg holder det ganske hemmelig.

Mannen min vet at jeg er her mye (og han irriterer seg nok litt over det - synes nok at det er unødvendig tidsbruk...) og i tillegg har jeg fortalt ei venninne om at jeg er på et forum som heter Doktoronline - men jeg aner ikke om hun harvært her inne.

Bortsett fra disse to, har jeg ikke fortalt andre om DOL.

trollemor;o)
Skrevet

Flaut!? Hehe.

Det forstår jeg ikke helt. Vel foretrekker jeg å være litt privat på den måten at jeg ikke liker tanken på at at alle jeg kjenner, uten å tilkjennegi seg,skal se hva jeg skriver her. Men at det skulle være flaut å skrive her har jeg ikke tenkt på.

jo, jeg syns det er litt flaut... vet ikke hvorfor.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Sambo vet det nok, men det er ikke noe vi snakker om akkurat, men jeg har sikkert nevnt Dol mange ganger, både bevisst og ubevisst.

Det er ingen hemmelighet, men heller ikke noe jeg forteller til folk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...