Gå til innhold

Er Doktoronline din hemmelighet?

Anbefalte innlegg

Gjest trist jente
Skrevet

Ja, min mann vet at jeg er her, men ingen andre. Syns det er litt flaut........

Jeg synes det er veldig flaut, ikke noe jeg informerer andre om. Og prøver å passe på å ikke ta opp ting som det har vært store diskusjoner rundt her i tilfelle noen kjente skulle være her. Om noen som kjenner meg godt skjønte at jeg var har tror jeg de ville avslørt nicket relativit raskt. Og de ville da fått vite mer om meg enn jeg ville.

trollemor;o)
Skrevet

Jeg synes det er veldig flaut, ikke noe jeg informerer andre om. Og prøver å passe på å ikke ta opp ting som det har vært store diskusjoner rundt her i tilfelle noen kjente skulle være her. Om noen som kjenner meg godt skjønte at jeg var har tror jeg de ville avslørt nicket relativit raskt. Og de ville da fått vite mer om meg enn jeg ville.

Jepp, enig. Jeg har vel aldri utbrodert så mye her inne, men likevel ville jeg syns det hadde vært flat og ekkelt å bli "avslørt"

Gjest trist jente
Skrevet

Jepp, enig. Jeg har vel aldri utbrodert så mye her inne, men likevel ville jeg syns det hadde vært flat og ekkelt å bli "avslørt"

Jeg var nok mer uforsiktig i starten. Har ikke brettet ut i det vide og brede, men har nok skrevet mer enn jeg er komfortabel med nå. Særlig med tanke på at alt blir liggende og ikke slettes. Jeg brukte nicket mitt ganske konsekvent fordi jeg mente at dersom jeg mente noe så måtte jeg kunne stå for det og ikke bruke alternative nick. Jeg syntes faktisk det var litt rart at man kunne endre nick. Nå tenker jeg heller at dersom jeg spør om, eller svarer på noe, personlig tar jeg et tilfeldig nick.

Hushjelpen
Skrevet

Jepp, det er hemmlig...:o))

Min mann vet jeg er her, eller i alle fall at jeg var her:o)

Var kjempeaktiv i -96 til -02 ca, da var jeg gravid og hadde små babyer... etter det har det vært ganske sporadisk... Nå brukes det mest når jeg lurer på forskjellige saker, og jeg får alltid svar!

Noen ganger holder jeg på og røpe meg når jeg snakker med venninner, familie og kollegaer... "jeg leste på DOL at"... blalala, eller "det var en på DOL som hadde prøvd det"... osv... hihi, men jeg tar meg alltid inn igjen og sier stadig: " husker ikke hvor jeg leste det, men det var nå et eller annet sted"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...