Gå til innhold

Barnevaktpriser

Gjest sommerjobb tilbys :)

Anbefalte innlegg

Gjest sommerjobb tilbys :)

Hvor mye bør jeg betale en 22årig student som skal være barnevakt for oss i til sammen 9 arbeidsdager i sommer. 6 dager med en 10åring, og 3 dager med en 10åring og en 6åring.

En av dagene er heldagsvakt, dvs fra 0700 - midnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Persille1365381127

En ufaglært assistentlønn i bhg er på ca 125 kroner timen. De tjener ca 20500 i mnd, på ni dager blir det da (20500/22*9) 8.350 kroner.

Nå spørs det jo litt om dere skal betale svart eller hvitt, men jeg synes 5.000 svart er helt ok - eller 8.000 hvitt dersom det er inkl en heldagsvakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ufaglært assistentlønn i bhg er på ca 125 kroner timen. De tjener ca 20500 i mnd, på ni dager blir det da (20500/22*9) 8.350 kroner.

Nå spørs det jo litt om dere skal betale svart eller hvitt, men jeg synes 5.000 svart er helt ok - eller 8.000 hvitt dersom det er inkl en heldagsvakt.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sommerjobb tilbys

Hun får kost og losji i perioden. Ville du trukket fra noe for det?

Jeg synes i utgangspunktet det var litt rart å lønne som i barnehage - dette er jo mye mindre krevende enn å jobbe som assistent i barnehage, pga barnas alder og antall barn. Tenkte meg mer "dagmamma-pris", men kan hende det ikke er noe forskjell der?

Bør kanskje også regne på det og se om vi like gjerne kan ta ferie uten lønn selv, heller enn å leie.Vi vil jo ikke underbetale, så enten betaler vi skikkelig eller lar være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Persille1365381127

Jeg synes i utgangspunktet det var litt rart å lønne som i barnehage - dette er jo mye mindre krevende enn å jobbe som assistent i barnehage, pga barnas alder og antall barn. Tenkte meg mer "dagmamma-pris", men kan hende det ikke er noe forskjell der?

Bør kanskje også regne på det og se om vi like gjerne kan ta ferie uten lønn selv, heller enn å leie.Vi vil jo ikke underbetale, så enten betaler vi skikkelig eller lar være.

Jeg er ikke så sikker på at det er så mye mindre jobb, det krever gjerne mer å sysselsette to med så stor aldersforskjell - enn å sysselsette fem som er like gamle f.eks.

Ang. kost & losji; betyr det at hun skal bo hos dere i disse dagene? Nei, jeg tror ikke jeg ville trukket for det, all den tid det sannsynligvis gir henne mindre fritid enn om hun hadde bodd hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Dagmamma-pris er ca 5.000 per mnd per barn. Så det vil jo si ca 230 kroner per dag per barn da.

Men jeg synes nok 460 kroner dagen er litt lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...