PieLill Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg tenker vel omtrent som deg. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Kunne ikke falle meg inn å bruke så mye penger på et plagg ungene uansett vokser fra. Hadde evt vurdert det hvis den hadde hengt på et salgsstativ med 70% avslag (det hender jo i slutten av sesongen), men da hadde jeg antakelig kun kjøpt den fordi jeg tilsynelatende ville spart så mye penger. Jeg er litt lettpåvirkelig sånn ) Selv med 70% off er den egentlig betraktelig dyrere en jeg ville valgt til en 10 åring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg kjøper ikke så dyre jakker til meg selv heller :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 De fleste med det jeg antar du kaller normal inntekt vil ikke ta seg råd til så dyr jakke til et barn. Det må noen med langt over de grensene som kalles normalinntekter som jeg ville kanskje heller kalle gjennomsnittsinntekter. Det finnes noen som har så mye penger at det spiller ingen rolle om jakken koster 300 eller 3000 kroner. Det er nok derfor slike plagg blir produsert. ''Det finnes noen som har så mye penger at det spiller ingen rolle om jakken koster 300 eller 3000 kroner. Det er nok derfor slike plagg blir produsert.'' Jeg innbiller meg at det er vel så vanlig at slike dyre plagg kjøpes av folk med mer 'moderate' lommebøker, men at det faktum at det er veldig dyrt/kjent merke osv vektlegges ekstremt høyt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 ''Det finnes noen som har så mye penger at det spiller ingen rolle om jakken koster 300 eller 3000 kroner. Det er nok derfor slike plagg blir produsert.'' Jeg innbiller meg at det er vel så vanlig at slike dyre plagg kjøpes av folk med mer 'moderate' lommebøker, men at det faktum at det er veldig dyrt/kjent merke osv vektlegges ekstremt høyt. Det er godt mulig. Jeg har noen i min omgangskrets som har vokst opp med mye penger og har det fortsatt, men som aldri ville finne på å bruke så mye på en jakke til et barn som vokser fort ut av den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heffalump Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ikke jeg. For å si det sånn; joda, klart jeg kan kjøpe jakker til 3300,- til barna mine, og så kan vi jo heller la være å spise.... Folk som kjøper så dyre barneklær har for mye penger eller for få barn . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det synes jeg var veldig mye. Så jeg holder meg til Helly Hansen. Flotte jakker/buksertil mer normale priser. ''Så jeg holder meg til Helly Hansen. Flotte jakker/buksertil mer normale priser.'' F.eks en slik? http://www.gsport.no/Produkt/215566(BC_2)/helly-hansen-w-offshore-racing-jakke/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 ''Så jeg holder meg til Helly Hansen. Flotte jakker/buksertil mer normale priser.'' F.eks en slik? http://www.gsport.no/Produkt/215566(BC_2)/helly-hansen-w-offshore-racing-jakke/ *ha ha* Ja, det har et stort spekter de også. Nei, jeg har klart meg med under tusenlappen hver gang snuppa trenger jakke. Forrige gang fikk ho jakke og bukse til 1000,-. Helly Tec. Slik at ho slipper regntøy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Såpass dyre klær ville jeg nok ikke kjøpt til voksende barn... Hvis man regner med at de har sluttet såpass å vokse at den kan brukes i flere år, kunne jeg nok gjort det - om det var spesielle grunner. (brennende ønske, vanntett & varm til en som er mye ute og blir ofte syk etc...) Til meg selv ville jeg aldri gjort det ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 ''Jeg undres bare på hvem er det som i det hele tatt kjøper en så dyr jakke til en tiåring?'' De som snart melder seg på/ blir meldt på luksusfellen ;-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det er jo endel som har mye høyere inntekt enn normalt og de kjøper kanskje slike jakker? Jeg kjenner iallefall en rik familie der barna kun går i merkeklær... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noomi Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg leste et sted at barna nå er foreldrenes statussymbol. Altså at det finnes de som kjøper versace og armani til barna sine for å vise at de er trendye og har god råd. Tror det finnes en egen butikk for slike statusbarn i Oslo, - på Steen & Strøm om jeg ikke tar helt feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.