Gjest kaka21 Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 det man har søkt på Google? Deler maskin med ei anna på jobben,er ikke alt jeg vil dele med henne. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Det finnes antakelig flere måter, men om du har vanlig PC med Windows kan du kan i hvertfall gjøre det via kontrollpanelet; alternativer for internet; slett midlertidige filer. 0 Siter
Gjest kaka21 Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Det finnes antakelig flere måter, men om du har vanlig PC med Windows kan du kan i hvertfall gjøre det via kontrollpanelet; alternativer for internet; slett midlertidige filer. Ja,jeg trodde det jeg også men det funket ikke! :-( Men takk for tipset :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Ja,jeg trodde det jeg også men det funket ikke! :-( Men takk for tipset :-) Du kan også forsøke i Explorer: Verktøy - alternativer for internet 0 Siter
Gjest prøvd dette? Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Når du er på nettet kan du gå på verktøy, alternativer for internett, under fana generelt ligger også en boks med slett. 0 Siter
Gjest dette da?? Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Ja,jeg trodde det jeg også men det funket ikke! :-( Men takk for tipset :-) kontrollpanel--> ytelse og vedlikehold--> frigi diskplass 0 Siter
Gjest Kanskje til hjelp ? Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Du skriver ikke hvilken nettleser du bruker, men du må inn i innstillingene til nettleseren for å slette loggen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.