candyqueen_83 Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Det står jo på norsk på hjemmesida, men det står de sender fra Sverige. Noen som vet om man må betale mva og tollgebyr om man handler for over 200 kr? 0 Siter
Gjest speer Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Nei. Altså, du betaler selvfølgelig mva, men dette er inkludert i prisene... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Skrevet 4. mai 2010 Altså, du betaler selvfølgelig mva, men dette er inkludert i prisene... Ja, det skjønner jeg, men altså ikke noe utenom det? Da skal jeg forte meg å bestille. Billig billig )) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Det har ikke vært tollgebyr tidligere, varene ble sendt fra Norge, så det var bare med vanlig mva og porto. 0 Siter
Gjest speer Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Ja, det skjønner jeg, men altså ikke noe utenom det? Da skal jeg forte meg å bestille. Billig billig )) ''men altså ikke noe utenom det?'' Nei. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Skrevet 4. mai 2010 Det har ikke vært tollgebyr tidligere, varene ble sendt fra Norge, så det var bare med vanlig mva og porto. Nå står det at det sendes fra Sverige. Ingen frakt, men et ekspedisjonsgebyr på 49 kr. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Nå står det at det sendes fra Sverige. Ingen frakt, men et ekspedisjonsgebyr på 49 kr. Jeg vet ikke om de har lagt om rutinene. Men jeg vil tro at de oppgir det som er relevant, for de har mange norske kunder. inkclub.com er blitt solgt, jeg har ikke kjøpt blekk derfra på lenge. Jeg bruker bare toner. 0 Siter
fresja Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Jeg antar at varene blir fortollet inn på Inkclub, men levert direkte til deg. Så får du faktura fra Inclub Norge med norsk moms. Iallfall gjøres det slik på jobben, dersom noen av våre kunder må få varer direkte fra vårt søsterfirma i Sverige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.