Gå til innhold

40 års dag

Gjest hva gjorde dere/ektefelle?

Anbefalte innlegg

Gjest hva gjorde dere/ektefelle?

Mannen min nærmer seg 40. Hva gjorde dere for mannen deres ifm 40 års dagen? og hva fikk han i gave?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gift med verdens beste mann!

Arrangerte stor fest for han (som han visste om), og sørget for at han fikk en reise i spleisegave fra de som ønsket å kjøpe gave.

Han ble kjempeglad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

Vet ikke... Min kjære og jeg fyller begge 40 senere i år, og vi lurer på om vi ikke skal finne på noe morsomt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde ikke noe spesielt. Sannsynligvis var vi ute og spiste og så fikk han en ganske spesiell gave som skal stå ute, men den er fremdeles ikke montert. Vi tenkte en stund å ha den på hytta, men har ombestemt oss og venter til vi flytter før den kommer opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På selve dagen - god mat og god vin hjemme, han ville ikke ha noe selskap.

I gave fikk han billett til en vinmesse i London og løfte om at jeg skulle ha ungene den dagen. Sikkert ikke den dyreste gaven, men han snakket om vinene leeenge etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk en sykkel, og så skaffet jeg barnevakt og tok han med på en meget god gormet-restaurant.

I tillegg hadde vi vanlig familieselskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke glad i å være midtpunkt ;)

På 40-årsdagen til mannen min døpte vi vår yngste datter.... dermed ble ingen snytt for feiring (vi er ikke så begeistret for store bursdagskalas....), samtidig som det var mest dåp og minst 40-årsdag.

Da vår eldste datter ble døpt passet vi på å gifte oss samtidig(ingen visste noe på forhånd) - dermed lurte vi oss unna den store bryllupsfeiringen også ;)

Når jeg fyller 40 håper jeg det blir som en hvilken som helst annen bursdag - noen stor feiring er utelukket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen mi var veldig klar på at han ikke ville ha selskap, så det ble en stille rolig feiring med barn og nærmeste familie.

Jeg hadde bestilt et migsveiseapparat til ham, men det kom ikke fram til dagen, så han fikk et bilde av apparatet istedet. Ellers fikk han sveisehjelm, og tråd, så han var storveis fornøyd med gaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruH

Da min kjære fylte 40 kjente jeg han ikke. Men da han fylte 45 hadde vi familieselskap, og han fikk en "altfor dyr" klokke han hadde kikket på i lengre tid.

Han ble VELDIG glad for den klokka. Selskapet tror jeg fint at han kunne klasrt seg uten, men da hadde vel svigermor fått anfall over at "lillegutten" hennes skulle bli snytt for selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest moro å overraske

En overaskelsestur til en storby, sammen med meg :)

Han hadde bursdag på en torsdag, fikk billetter og reisesaker i en fin kurv på denne dagen, og vi reiste dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra spm, jeg har samme situasjon senere i sommer, spennende å høre om hva folk gjør:-) Dagen hans faller midt i ferien så det blir ikke noen stor feiring da, men vi vurderer å samle venner og familie til en grillfest i hagen rett etter skolestart. Blir ikke noe veldig formelle digre greier, bare en enkel sammenkomst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...