Gjest 000000000 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 hva synes dere om overraskelsesfester? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Elsker det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Liker det ikke i det hele tatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hadde fått noja................ Hvis jeg velger å ikke skulle feire meg selv, da skal ikke andre komme og gjøre om på det. Da hadde jeg blitt sur LENGE!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 artig å planlegge.. Men om det er like morsomt å være hovedperson er jeg ikke fullt like sikker på... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parasoll Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Liker ikke :-) Men jeg skulle nok klart å kose meg hvis jeg ble utsatt for det likevel! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest feil bilde Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ingen ville ha laget overraskelsesfest for meg, for alle tenker jeg ville ha hatet det. Egentlig lsker jeg oppmerksomhet, og hvis non laget en fest for meg, der jeg skulle vært midtpunktet, ville jeg blitt kjempeglad. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ingen har noen gang laget overraskelsesfest for meg. Tror jeg hadde blitt kjempeglad! Jeg har vært med og arrangert det et par ganger, og det har vært veldig vellykket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg hadde ikke blitt glad om noen arrangerte det for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dadadadadada Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg hadde ikke blitt glad om noen arrangerte det for meg. hvorfor ikke??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 hvorfor ikke??? Jeg er ikke så veldig glad i overraskelser. Verken av den ene eller andre sorten. Liker å vite det en stund før om det er noen tilstelninger jeg skal være med på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg har vært med på etpar, og det var morsomt. Men det var i en ikke altfor voldsom målestokk og for noen som man kunne være veldig sikker på ville like det. Jeg ville ikke blitt så begeistret selv. I så fall måtte det vært noe annet enn en sånn typisk halloi-og-hæla-i-taket-fest. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 For meg er det ikke artig. Men jeg tror vel at folk er velig forskjellige her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Feirer og feirer :-) Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det er vel gjerne slik, at de som liker feiringer og som takler å bli feiret liker slike fester også. Det handler mye om å a) ikke ha kontroll på hva som skjer og bli stående i sentrum for masse oppmerksomhet. Dette finner mange svært vanskelig, mens andre digger det. Du får neppe èn entydig tilbakemelding på spørsmålet ditt. Jeg elsker slikt, men så er jeg også den som liker feiringer både av meg selv og andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hos oss Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg liker å kunne glede meg til noe, og kunne forberede meg litt mht hva jeg har på meg osv. overraskelsesfester tar fra meg muligheten til å glede seg sammen med de andre. Jeg har vært i overraskelsesfest hor de som arrangerte det ikke hadde planlagt nok, og da ble det til at jubilanten var preget av de forpliktelsene hun hadde denne dagen / neste dag, og som ikke var tatt hånd om. Hvis det var noen som kjente meg godt, og derfor hadde planlgt alt slik at jeg ikke så ut / følte meg som en sliten trebarnsmor med barnemat på genseren, hadde tatt høyde for de forpliktelsene jeg hadde (korpsturen jeg egenlig skulle kjøre til klokken syv neste morgen, henting i bursdag, at jeg var ferdig med medisinene jeg gikk på som ikke ver forenelig med alkohol osv) og at det ikke var hjemme hos meg selv slik at jeg ble er opptatt av hvor rotete badet var enn å drikke champagne, så kunne det sikkert vært gøy.. Det enkleste er kanskje å lage en "fake" avtale som innebærer at man pynter seg, skal være sent oppe og har barnevakt neste dag, og så blir det en vennefest i stedetfor et rolig restaurantbesøk, feks. Ellers så ville jeg blitt kjempeglad hvis noen laget fest for meg og tok på seg all planlegging osv, men at jeg visste om det på forhånd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3jentemor Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg liker å kunne glede meg til noe, og kunne forberede meg litt mht hva jeg har på meg osv. overraskelsesfester tar fra meg muligheten til å glede seg sammen med de andre. Jeg har vært i overraskelsesfest hor de som arrangerte det ikke hadde planlagt nok, og da ble det til at jubilanten var preget av de forpliktelsene hun hadde denne dagen / neste dag, og som ikke var tatt hånd om. Hvis det var noen som kjente meg godt, og derfor hadde planlgt alt slik at jeg ikke så ut / følte meg som en sliten trebarnsmor med barnemat på genseren, hadde tatt høyde for de forpliktelsene jeg hadde (korpsturen jeg egenlig skulle kjøre til klokken syv neste morgen, henting i bursdag, at jeg var ferdig med medisinene jeg gikk på som ikke ver forenelig med alkohol osv) og at det ikke var hjemme hos meg selv slik at jeg ble er opptatt av hvor rotete badet var enn å drikke champagne, så kunne det sikkert vært gøy.. Det enkleste er kanskje å lage en "fake" avtale som innebærer at man pynter seg, skal være sent oppe og har barnevakt neste dag, og så blir det en vennefest i stedetfor et rolig restaurantbesøk, feks. Ellers så ville jeg blitt kjempeglad hvis noen laget fest for meg og tok på seg all planlegging osv, men at jeg visste om det på forhånd. Helt enig her. Det kan være en god ide at lave en aftale om at "spise middag hos venner for at feire ...." sådan at påklædningen er lidt i orden, at barnevakt er booket etc. - da er det så veldig mye enklere at takle overraskelsen, end hvis man er helt uforberedt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Tja, Gutta i HV hadde tenkt til å kuppe bryllupet til min mann og meg for 10 år siden ved å hemmelig avlyse vår avtale på tinghuset. De hadde fiksa kirke og et prestebekjentskap... men fikk kalde føtter fordi det trodde at den vordende brud kanskje ikke ville synes det var så gøy likevel..... (og det hadde hun helt klart ikke syntes noe om altså - om noen skulle lure....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Tja, Gutta i HV hadde tenkt til å kuppe bryllupet til min mann og meg for 10 år siden ved å hemmelig avlyse vår avtale på tinghuset. De hadde fiksa kirke og et prestebekjentskap... men fikk kalde føtter fordi det trodde at den vordende brud kanskje ikke ville synes det var så gøy likevel..... (og det hadde hun helt klart ikke syntes noe om altså - om noen skulle lure....) ''Tja, Gutta i HV hadde tenkt til å kuppe bryllupet til min mann og meg for 10 år siden ved å hemmelig avlyse vår avtale på tinghuset. De hadde fiksa kirke og et prestebekjentskap...'' Å dæven. Da hadde jeg ikke blitt rent lite forbanna nei. Tror jeg holder fast på planen min om at når det en gang i tiden blir aktuelt med bryllup så skal ikke gjestene få vite det før de kommer. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 ''Tja, Gutta i HV hadde tenkt til å kuppe bryllupet til min mann og meg for 10 år siden ved å hemmelig avlyse vår avtale på tinghuset. De hadde fiksa kirke og et prestebekjentskap...'' Å dæven. Da hadde jeg ikke blitt rent lite forbanna nei. Tror jeg holder fast på planen min om at når det en gang i tiden blir aktuelt med bryllup så skal ikke gjestene få vite det før de kommer. ;o) ''Tror jeg holder fast på planen min om at når det en gang i tiden blir aktuelt med bryllup så skal ikke gjestene få vite det før de kommer'' Da ville jeg som gjest blitt litt skuffet - særlig om jeg mot formodning takket nei til invitasjonen . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hovedsakelig gøy! Men de som arrangerer bør kjenne jubilanten godt og forsøke å velge en type fest de tror vedkommende vil like. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.