Gjest forkortelse Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Er det noen førskolelærere her som kan hjelpe meg litt? Jeg er almennlærer, men i forbindelse med skriftlig arbeid skal jeg henvise til plan for barnehagen. Hvordan forkorter en dette? Kunnskapsløftet forkortes som LK 06. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 tilsvarende for barnehagen er rammeplan for barnehagens innhold og oppgaver, Noen ordentlig forkortelse finnes nok ikke, men den kalles oftest bare "rammeplanen". 0 Siter
Gjest forkortelse Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 tilsvarende for barnehagen er rammeplan for barnehagens innhold og oppgaver, Noen ordentlig forkortelse finnes nok ikke, men den kalles oftest bare "rammeplanen". Takker. Jeg får finne en god måte å henvise på, være litt kreativ. 0 Siter
idefixa Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Takker. Jeg får finne en god måte å henvise på, være litt kreativ. skriv bare RP06 :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.