Gjest verinoca Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Sikkert verdt det for å få proff hjelp ut av elendigheten. Kanskje de lærer bittelitt av det også. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 For første gang tittet jeg innimellom på Luksusfellen. Dette er noe av det dummeste jeg har sett på tv så det blir den siste gangen også. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Hender jeg ser på luksusfellen. Det er ille hvor langt disse som er med, lar det skure og gå... 0 Siter
Gjest dyrkjøpt erfaring for noen Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 For første gang tittet jeg innimellom på Luksusfellen. Dette er noe av det dummeste jeg har sett på tv så det blir den siste gangen også. Kveldens program var ikke representativt for programmene som har vært.... Veldig ulike problemstillinger hver gang. Jeg håper og tror at programmene kan være "øye-åpnere" for folk som er på vei ut i uføre..... Selvforskyldt og fryktelig trist egentlig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.