Gå til innhold

Flytur

Anbefalte innlegg

Gjest syttentretti
Skrevet

Noen her som har gode råd angående dotter i øra under landing ,så kom med de værså snill. Beste hadde vært å ikke f

ly selvsagt,men det er jo nesten umulig hvis en skal sydover.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det hjelper å gjespe. Ikke bare gape, men prøv å få til en ordentlig gjesp:-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Hold for nesen, lukk munnen og gjør som om du skal blåse ut gjennom nesen. Dårlig forklart, kanskje..? Det hjelper i alle fall. :-)

brilleslangen
Skrevet

Hold for nesen, lukk munnen og gjør som om du skal blåse ut gjennom nesen. Dårlig forklart, kanskje..? Det hjelper i alle fall. :-)

Jeg kaller det å blåse opp ørene.. :-)

brilleslangen
Skrevet

Har du meddeg en unge kan dere jo begynne å blåse ballonger... da får man også utlignet trykket i øretrompeten(mellom øre og hals)

Skrevet

Apoteket har noe a la sov i ro, som du stapper i ørene. Disse fungerer fint sier min mor og min søster som begge har vært plaget med dotter i ørene på flyturer. Disse er spesielt laget for flyturer, altså, er ikke vanlig sov i ro elelr sånne skumdotter du bruker på konserter.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Det var i grunnen en kjempegod forklaring! :-)

Gjest høstløv
Skrevet

Vi bruker å tygge tyggegummi ved letting og landing, det fungerer bra.

Skrevet

Guttungen sitter med fingrene i øra helt til vi er godt oppe i lufta, og fra vi går inn for landing til vi er vel nede. Kan kanskje se litt rart ut... men han sier det funker ;-)

Jeg åpner øretubene innenfra med halsen, men det har jeg aldri klart å få noen til å skjønne hva jeg mener med :-)

Skrevet

Guttungen sitter med fingrene i øra helt til vi er godt oppe i lufta, og fra vi går inn for landing til vi er vel nede. Kan kanskje se litt rart ut... men han sier det funker ;-)

Jeg åpner øretubene innenfra med halsen, men det har jeg aldri klart å få noen til å skjønne hva jeg mener med :-)

Du skriver: "Jeg åpner øretubene innenfra med halsen, men det har jeg aldri klart å få noen til å skjønne hva jeg mener med :-)"

Er du beslektet med mennesker, eller er du en helt egen art?

*visualiserer*

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du skriver: "Jeg åpner øretubene innenfra med halsen, men det har jeg aldri klart å få noen til å skjønne hva jeg mener med :-)"

Er du beslektet med mennesker, eller er du en helt egen art?

*visualiserer*

;-)

Med vennlig hilsen

Kan jo hende jeg har slekt jeg ikke vet om i nærheten av Sirius ;-b

Jeg gjør bare sånn: *viser*

Skrevet

Har du oppsøkt en rørlegger for å snakke ut om dette?

;-

Med vennlig hilsen

PS: Røret du åpner heter "Eustachian tube" på engelst, og balanserer lufttrykket i mellomøret.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg kaller det å utligne :P

Gjest ingen nick
Skrevet

Jeg skjønner det, jeg gjør også så'n, men jeg prøver ikke å beskrive det for noen.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...