Gå til innhold

Er det litt kjipt gjort?

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1273093703' post='4352571]

Hva er grunnen da, er det av vane at han vil ha deg der? Dere kan jo tilbringe resten av helgen sammen, eller har dere andre planer? Jeg mener ikke noe vondt, jeg vil bare at du skal gjøre det du synes er best.

Jeg trenger noen slike pusterom innimellom, prate med gode venninner, kose meg litt. Nå har du vært på jobb, så det er ikke det samme. Gjør det du synes er rett prust, ovenfor deg selv :o) Du er jo der mesteparten av tiden, du er fantastisk med familien din, det ser vi på innleggene dine her :o)

Takk shira! Blir varm i hjertet av det du sier. Den konflikten jeg har/hadde med min søster gnager fremdeles i meg, så når du skriver at du ser at jeg prioriterer familien, så blir jeg veldig glad.

Selv om jeg har jobbet mye disse dagene, så er det jo litt luksus for meg å bo på hotell, spise flott mat, og ikke ha de daglige pliktene hjemme med henting/levering av barn, lage middag osv - så jeg føler jo at jeg har hatt et pusterom denne uka, selv om jeg har jobbet 10-12 timers dager.

Jeg tror jeg sier Ja takk begge deler, som Hannabeth sa her, og satser på kosekveld med min kjære i morgen kveld (kommer hjem klokka 22), og så kos med ungene fredag ettermiddag, og deretter venninnekveld fredag.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg hadde hadde dratt. Du har hele resten av helga med familien.

Kos deg:)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Takk shira! Blir varm i hjertet av det du sier. Den konflikten jeg har/hadde med min søster gnager fremdeles i meg, så når du skriver at du ser at jeg prioriterer familien, så blir jeg veldig glad.

Selv om jeg har jobbet mye disse dagene, så er det jo litt luksus for meg å bo på hotell, spise flott mat, og ikke ha de daglige pliktene hjemme med henting/levering av barn, lage middag osv - så jeg føler jo at jeg har hatt et pusterom denne uka, selv om jeg har jobbet 10-12 timers dager.

Jeg tror jeg sier Ja takk begge deler, som Hannabeth sa her, og satser på kosekveld med min kjære i morgen kveld (kommer hjem klokka 22), og så kos med ungene fredag ettermiddag, og deretter venninnekveld fredag.

Jeg mente hvert eneste ord, så de skal du ta til deg *klem*

Ja takk, begge deler, høres ut som en god løsning!

Du har jo hatt pusterom, men det er jo også jobb. Og noen ganger trenger vi pusterom bare som oss selv, i sosialt lag som vi velger selv.

Skrevet

Jeg synes ikke du skal ha noe dårlig samvittighet for å dra på besøk til venninnen din.

Skrevet

Jeg hadde definitivt blitt hjemme. Men vi har bare vært sammen i 10 år og er å betrakte som nyforelsket.

Gjest prust
Skrevet

Jeg hadde definitivt blitt hjemme. Men vi har bare vært sammen i 10 år og er å betrakte som nyforelsket.

10 år er jo ingenting :-)

Vi har vært sammen i snart 19, og regnes vel som veteraner :-D

Men du har ikke barn, så da ville du blitt hjemme for mannen din sin skyld (og din egen )?

Skrevet

Så hyggelig invitasjon! I utgangspunktet synes jeg du burde dra. Det kommer litt an på hvor mye du er ute og reiser, synes jeg. Om det er ofte og mannen din derfor ofte er alene med ansvaret om barna så ville jeg kanskje tenkt over det én gang til. :)

Skrevet

Men du har ikke barn, så da ville du blitt hjemme for mannen din sin skyld (og din egen )?

Ja, jeg ville ha lengtet såpass mye etter de dagene at jeg ikke ville ha vært interessert i annet selskap.

Gjest husker ikke nicket i tråden
Skrevet

om 40år er dere like forelsket fordi du dro med lettelse om fredag

Gjest prust
Skrevet

Så hyggelig invitasjon! I utgangspunktet synes jeg du burde dra. Det kommer litt an på hvor mye du er ute og reiser, synes jeg. Om det er ofte og mannen din derfor ofte er alene med ansvaret om barna så ville jeg kanskje tenkt over det én gang til. :)

Forrige gang jeg reiste var 3 dager i februar, før der igjen 3 dager i januar.

Reiser gjennomsnittlig 2-3 dager hver annen måned.

Skrevet

Forrige gang jeg reiste var 3 dager i februar, før der igjen 3 dager i januar.

Reiser gjennomsnittlig 2-3 dager hver annen måned.

Du trenger ike å redegjøre for det til meg! :))

Skrevet

Hadde spurt mannen om hva han mente jeg.. Om det hadde vært greit jeg dro ut fredagen, så kunne vi heller finne på noe hyggelig hele familien på lørdag og søndag sammen :o) Du trenger heller ikke komme hjem veldig sent, så dere får en time eller to samnmen før dere legger dere. :)

Skrevet

Tja..her skal mannen på ferietur en uke med gutta og reiser derfra på jobb i tre uker... Alene i en mnd med hele ungeflokken. Ikke det gøyeste jeg vet om, men vi blir nok ikke lykkeligere som par av å sitte oppå hverandre og surmule heller! Så han får kose seg han som kan :0)

Gjest Kayia
Skrevet

Men prust da - det må du da spørre mannen din om :) Det kommer da på det samme om nabo'n sier "jøss, ut i dag og, har ikke hun vært borte hele uka?" dersom mannen din syns det er helt ok og du har lyst! :)

jubalong70
Skrevet

Selvsagt skjønner familien at du en sjelden gang prioriterer andre enn dem.

Kos deg, og kom hjem med gode minner :)

Gjest Koselig med venner
Skrevet

Det er da ikke hver helg du gjør sånn, så jeg synes du skal dra jeg, og kose deg med vennene dine

En annen gang skjer det noe som gjør at du er hjemme en ekstra dag og to

En må la seg få være litt voksenmenneske og gjøre ting for seg selv også, da blir en mer tilfreds, blid, og er antagelig en bedre mamma og partner enn om en aldri var litt flink til å ta litt ekstra hensyn til seg selv

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...