Gjest reisen er allerede bestillt... Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Vi har planlagt å reise på ferie på Kreta i juli, men jeg må ærlig innrømme at jeg blir skeptisk når jeg leser og hører i media hvor spent situasjonen er der nå pga finanskrisen. Hva tenker andre Hellas-farere?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg tror ikke det er noe problem å reise til Hellas overhodet, kanskje man ikke akkurat reiser til Athen, men jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å reise til Kreta... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg skal ikke til Hellas, men jeg vil tro at de greske øyene ikke akkurat er sentrum i gresk finansverden. Det bedrer ikke situasjonen for noen hvis inntektene fra turismen svikter. Dere kommer nok trygt hjem til Norge uansett om Kreta blir solgt til høystbydene eller ikke :-)) Jeg har reist t/r London sammen med datteren min i en periode da terroralarmen sto på mørkerødt, det gikk helt fint. Ingen kan gardere seg mot alt. Bruk sunn fornuft og ha en god ferie! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.