Gjest reisen er allerede bestillt... Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Vi har planlagt å reise på ferie på Kreta i juli, men jeg må ærlig innrømme at jeg blir skeptisk når jeg leser og hører i media hvor spent situasjonen er der nå pga finanskrisen. Hva tenker andre Hellas-farere?? 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Jeg tror ikke det er noe problem å reise til Hellas overhodet, kanskje man ikke akkurat reiser til Athen, men jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å reise til Kreta... 0 Siter
laban Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Jeg skal ikke til Hellas, men jeg vil tro at de greske øyene ikke akkurat er sentrum i gresk finansverden. Det bedrer ikke situasjonen for noen hvis inntektene fra turismen svikter. Dere kommer nok trygt hjem til Norge uansett om Kreta blir solgt til høystbydene eller ikke :-)) Jeg har reist t/r London sammen med datteren min i en periode da terroralarmen sto på mørkerødt, det gikk helt fint. Ingen kan gardere seg mot alt. Bruk sunn fornuft og ha en god ferie! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.