Gå til innhold

Uroligheter i Hellas- trygt å feriere der?

Gjest reisen er allerede bestillt...

Anbefalte innlegg

Gjest reisen er allerede bestillt...

Vi har planlagt å reise på ferie på Kreta i juli, men jeg må ærlig innrømme at jeg blir skeptisk når jeg leser og hører i media hvor spent situasjonen er der nå pga finanskrisen.

Hva tenker andre Hellas-farere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det er noe problem å reise til Hellas overhodet, kanskje man ikke akkurat reiser til Athen, men jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å reise til Kreta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke til Hellas, men jeg vil tro at de greske øyene ikke akkurat er sentrum i gresk finansverden. Det bedrer ikke situasjonen for noen hvis inntektene fra turismen svikter.

Dere kommer nok trygt hjem til Norge uansett om Kreta blir solgt til høystbydene eller ikke :-))

Jeg har reist t/r London sammen med datteren min i en periode da terroralarmen sto på mørkerødt, det gikk helt fint. Ingen kan gardere seg mot alt. Bruk sunn fornuft og ha en god ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...