Gå til innhold

Trådløse problemer på HTC Desire

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg fikk HTC Desire i dag, men får ikke til å ta inn trådløse nettverk. Jeg skrur på trådløst nett og søker etter dem, men den sier bare "kunne ikke søke etter trådløse nettverk" etter å ha søkt en liten stund. Det er massevis av trådløse nettverk i nabolaget, fra PCen min får jeg inn rundt 15 i snitt, så det er rart det ikke skal komme opp et eneste ett på telefonen.

Noen som har noen tips?

Caloni Makaroni
Skrevet

Valgte å starte helt på nytt igjen med tilbakestilling til fabrikkinnstillinger, og da gikk det..pussig, men nå funker det iallfall :)

Tvillingmamma
Skrevet

stilig telefon da :) har den ikke selv, men har kikket på den! Dessverre ser det ut til at min htc magic må leve litt til ;-) var ny i juli i fjor.

Caloni Makaroni
Skrevet

stilig telefon da :) har den ikke selv, men har kikket på den! Dessverre ser det ut til at min htc magic må leve litt til ;-) var ny i juli i fjor.

Jepp, jeg er fornøyd så langt, iallfall! Bestilte den på elkjop.no, og det sto at den var forventet på lager 28.05, men jaggu var den ikke i postkassa to dager etter bestillingen likevel :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...