Caloni Makaroni Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Jeg fikk HTC Desire i dag, men får ikke til å ta inn trådløse nettverk. Jeg skrur på trådløst nett og søker etter dem, men den sier bare "kunne ikke søke etter trådløse nettverk" etter å ha søkt en liten stund. Det er massevis av trådløse nettverk i nabolaget, fra PCen min får jeg inn rundt 15 i snitt, så det er rart det ikke skal komme opp et eneste ett på telefonen. Noen som har noen tips? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Skrevet 6. mai 2010 Valgte å starte helt på nytt igjen med tilbakestilling til fabrikkinnstillinger, og da gikk det..pussig, men nå funker det iallfall 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 7. mai 2010 Skrevet 7. mai 2010 stilig telefon da har den ikke selv, men har kikket på den! Dessverre ser det ut til at min htc magic må leve litt til ;-) var ny i juli i fjor. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Skrevet 8. mai 2010 stilig telefon da har den ikke selv, men har kikket på den! Dessverre ser det ut til at min htc magic må leve litt til ;-) var ny i juli i fjor. Jepp, jeg er fornøyd så langt, iallfall! Bestilte den på elkjop.no, og det sto at den var forventet på lager 28.05, men jaggu var den ikke i postkassa to dager etter bestillingen likevel 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.