Gjest postkvinne Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Jeg skal sende en pakke på billigste måte, og jeg antar det er som brevpost. Må det sendes i konvolutt eller kan jeg pakke det inn i gråpapir og fortsatt sende det som brev? Pakken veier ca 700 g, inneholder barneklær. 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Norgespakken er genial til slike sendinger... 0 Siter
Gjest flere muligheter.. Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Du må sikkert opp på Norgespakke. Brev må holdes innenfor visse mål som du finner på posten.no Men det kan være lønnsomt å sende som brevc og heller betale straffeporto i tillegg. Det gjør vi ofte i vår bedrift. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Du kan sende den som brev, pakket inn i gråpapir, hvis vekten er under 2 kg. 0 Siter
Gjest flere muligheter.. Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Du kan sende den som brev, pakket inn i gråpapir, hvis vekten er under 2 kg. Det blir tillegg om den overskrider målene du må holde deg innenfor, og de er ikke store. Så jeg tror ikke det går faktisk..ikke uten straffeporto 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.