Gå til innhold

pakker og porto

Anbefalte innlegg

Gjest postkvinne
Skrevet

Jeg skal sende en pakke på billigste måte, og jeg antar det er som brevpost. Må det sendes i konvolutt eller kan jeg pakke det inn i gråpapir og fortsatt sende det som brev? Pakken veier ca 700 g, inneholder barneklær.

Skrevet

Norgespakken er genial til slike sendinger...

Gjest flere muligheter..
Skrevet

Du må sikkert opp på Norgespakke. Brev må holdes innenfor visse mål som du finner på posten.no

Men det kan være lønnsomt å sende som brevc og heller betale straffeporto i tillegg. Det gjør vi ofte i vår bedrift.

Gjest firepile
Skrevet

Du kan sende den som brev, pakket inn i gråpapir, hvis vekten er under 2 kg.

Gjest flere muligheter..
Skrevet

Du kan sende den som brev, pakket inn i gråpapir, hvis vekten er under 2 kg.

Det blir tillegg om den overskrider målene du må holde deg innenfor, og de er ikke store. Så jeg tror ikke det går faktisk..ikke uten straffeporto

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...