Gå til innhold

Navn og personlighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare hun ikke venter til _neste_ mandag! ;-)

''Bare hun ikke venter til _neste_ mandag! ;-)'

Jeg ble også litt bekymret for den muligheten, for såvidt jeg har forstått så føler mange seg litt snytt når slike "fellesfeiringsdager" faller sammen med bursdager. Skjønte etterhvert at forslaget kanskje var førstkommende mandag, og at det kom fra noen som allerede har merkedag av et eller annet slag den dagen:-)

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

4

• laban

4

• morsan

4

• Glimtipper

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Bare hun ikke venter til _neste_ mandag! ;-)'

Jeg ble også litt bekymret for den muligheten, for såvidt jeg har forstått så føler mange seg litt snytt når slike "fellesfeiringsdager" faller sammen med bursdager. Skjønte etterhvert at forslaget kanskje var førstkommende mandag, og at det kom fra noen som allerede har merkedag av et eller annet slag den dagen:-)

Jeg henviste til en kul dato, nemlig 10.05.10.

Siden hun er over termin, skal jeg ikke forlange at hun holder igjen i ukevis. Jeg har enkelte menneskelige trekk.

Men en kollega har termin i oktober, og jeg har allerede bestemt at hun får føde 10.10.10. En slik anledning kan man ikke la gå fra seg.

filiokus81
Skrevet

Siden hun er over termin, skal jeg ikke forlange at hun holder igjen i ukevis. Jeg har enkelte menneskelige trekk.

Men en kollega har termin i oktober, og jeg har allerede bestemt at hun får føde 10.10.10. En slik anledning kan man ikke la gå fra seg.

''Siden hun er over termin, skal jeg ikke forlange at hun holder igjen i ukevis. Jeg har enkelte menneskelige trekk.''

*humrer*

Skrevet

Bare hun ikke venter til _neste_ mandag! ;-)

Vi har mye å takke Eidsvollsmennene for. Med dagens byråkrati-tempo hadde vi antakelig hatt nasjonaldag 17. november, eller i hvert fall langt unna vår- og sommersesongen.

En gutt i juniors klasse har bursdag 17. mai. Søsteren har 9. april. Faren sier han tenker sitt når han setter opp flagget på datterens dag...

Skrevet

Hehe... jeg er enig i at 101010 bør benyttes!

Skrevet

Å, jeg trodde det var fordi hun kunne kalle ungen Tine Mai.

Skrevet

Tjihi, den der leste jeg tre ganger før jeg forsto hva som var morsomt.

*Har litt tungt for det*

Skrevet

* fnis *

Det blir ikke fullt så morsomt siden de bor i England...

Skrevet

*LOL*

Gjest tante nusse
Skrevet

Er du klar over at hun ikke heter Madonna? Det er bare et kunstnernavn hun har tatt. Hun heter Louise Veronica. Om en Gertrud tok kunstnernavnet Madonna ville hun sikkert oppådd det samme.

Jeg har lest utallige ganger at hun faktisk er døpt Madonna, så da vet du mer enn meg i så fall.

Hvorfor gir foreldre sine barn uvanlige navn om ikke for å fortelle hele verden at de er unike og spesielle? Da må de jo tro at det virker.

Skrevet

Vi har mye å takke Eidsvollsmennene for. Med dagens byråkrati-tempo hadde vi antakelig hatt nasjonaldag 17. november, eller i hvert fall langt unna vår- og sommersesongen.

En gutt i juniors klasse har bursdag 17. mai. Søsteren har 9. april. Faren sier han tenker sitt når han setter opp flagget på datterens dag...

Ja, det er en stor fordel med nasjonaldag i mai når det etterhvert ble en tradisjon med å gå i tog :-) Men hadde den vært i november, hadde man kanskje eldri begynt på det.

9. april, ja, skjønner at det kan være litt rart å heise flagget på en sådan dag. Men nå er det jo 70 år siden, så folk flest skjønner vel at det finnes annet ved den datoen også :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...