Gjest jernteppe Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Hvordan ville dere på en noe mer profesjonell måte sagt at dere trives med å finne ut av ting? (uten å bruke ordet utredning) Noen som har noe gode andre ord eller begreper for dette? 0 Siter
Oldbjørg Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Nyskjerrig av meg, til grensen til det barnslige? 0 Siter
Sør Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Analytisk eller problemløser? Litt etter hva du ønsker å vektlegge. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest jernteppe Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Problemløsing? Har tenkt på det, men litt usikker på om det blir riktig å kalle alt "problemer". Men tusen takk for tipset 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Komme til bunns i ting? Eller bunds? (Ble brått litt usikker på hvordan det skal skrives) Komme frem til sakens kjerne? Litt vanskelig å vite, når vi ikke vet hva slags sammenheng du skal bruke det i. 0 Siter
Angustia Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Kreativ, løsningsorientert eller oppfinnsom? 0 Siter
Oldbjørg Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Analytisk eller problemløser? Litt etter hva du ønsker å vektlegge. Med vennlig hilsen Og analysere kommer av det greske ordet anus anlytica. Kanskje ikke det helt riktige ordet å bruke! 0 Siter
Gjest jernteppe Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Analytisk eller problemløser? Litt etter hva du ønsker å vektlegge. Med vennlig hilsen Analytisk er allerede brukt flere ganger, undersøke også. Men takk. Kanskje jeg bare skal la det ligge litt, og evt vurdere å kutte hele setningen 0 Siter
Gjest jernteppe Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Og analysere kommer av det greske ordet anus anlytica. Kanskje ikke det helt riktige ordet å bruke! For så vidt et godt poeng. Jeg har brukt det i en litt annen sammenheng 0 Siter
Gjest jernteppe Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Nå kom det mange forslag etterhvert, så for at ingen føler seg støtt takker jeg alle her i steden Men kom gjerne med flere forslag... 0 Siter
EnolaGay Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Jeg ville sagt at jeg er opptatt av årsak og virkning, og av mennesker i den sammenhengen. For det stemmer jo. :0) 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 "trives med å finne ut av ting?" Jeg synes det var en fin formulering jeg. Mange av de andre forslagene er fjasete "jobbsøkerklisjeer". Hvem er det som ikke er nysgjerring, kreativ, utadvendt, handlekraftig og løsningsorientert? Hvilke alternativer som er mest verdt i en jobbsøkerprosess er jeg imidlertid usikker på. Ledere, mellomledere og konsulenter har jo en tendens til å runke disse klisjeene herfra til evigheten. 0 Siter
Angustia Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 "trives med å finne ut av ting?" Jeg synes det var en fin formulering jeg. Mange av de andre forslagene er fjasete "jobbsøkerklisjeer". Hvem er det som ikke er nysgjerring, kreativ, utadvendt, handlekraftig og løsningsorientert? Hvilke alternativer som er mest verdt i en jobbsøkerprosess er jeg imidlertid usikker på. Ledere, mellomledere og konsulenter har jo en tendens til å runke disse klisjeene herfra til evigheten. Vel talt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.