Gjest Nickløsheletia Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Måtte flire skikkelig i dag. Mannen min fikk svar på noen blodprøver og det viste seg at han har jernmangel. Vi satt og diskuterte dette litt og lurte på hva jernemangelen kunne komme av. Minstemor lytter og plutselig kommer det tilsynelatende veldig sjokkert: - Pappa, mangler du hjerne?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 LOL, herlig hvordan de små resonnerer :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oldbjørg Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 ''Minstemor lytter og plutselig kommer det tilsynelatende veldig sjokkert: - Pappa, mangler du hjerne??'' Auda, ser hun på pappa som dum? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg husker ikke eksakt, men det var et innlegg fra et eller annet gravid-forum som gikk runden på internett for en stund siden, hvor en kvinne hadde skrevet noe slikt som: "I dag så legen min på blodprøvene og sa at jeg hadde lav hjerneprosent! Hvordan kan han se det, og er det ikke uhøflig å si noe slikt?" Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg husker ikke eksakt, men det var et innlegg fra et eller annet gravid-forum som gikk runden på internett for en stund siden, hvor en kvinne hadde skrevet noe slikt som: "I dag så legen min på blodprøvene og sa at jeg hadde lav hjerneprosent! Hvordan kan han se det, og er det ikke uhøflig å si noe slikt?" Med vennlig hilsen ''I dag så legen min på blodprøvene og sa at jeg hadde lav hjerneprosent! Hvordan kan han se det, og er det ikke uhøflig å si noe slikt'' *LOL* Straks litt verre når en voksen person misforstår slik:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 ''Minstemor lytter og plutselig kommer det tilsynelatende veldig sjokkert: - Pappa, mangler du hjerne??'' Auda, ser hun på pappa som dum? Tror ikke det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 ''I dag så legen min på blodprøvene og sa at jeg hadde lav hjerneprosent! Hvordan kan han se det, og er det ikke uhøflig å si noe slikt'' *LOL* Straks litt verre når en voksen person misforstår slik:-) Det skyldes nok hennes lave hjerneprosent! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg husker ikke eksakt, men det var et innlegg fra et eller annet gravid-forum som gikk runden på internett for en stund siden, hvor en kvinne hadde skrevet noe slikt som: "I dag så legen min på blodprøvene og sa at jeg hadde lav hjerneprosent! Hvordan kan han se det, og er det ikke uhøflig å si noe slikt?" Med vennlig hilsen *knegg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 LOL!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 He, he. Her har dere noe n flere. Jeg lo så jeg grein. http://www.humorkanari.com/item/1bb6c3f4164321c7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oldbjørg Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Tror ikke det:-) Det er bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg husker ikke eksakt, men det var et innlegg fra et eller annet gravid-forum som gikk runden på internett for en stund siden, hvor en kvinne hadde skrevet noe slikt som: "I dag så legen min på blodprøvene og sa at jeg hadde lav hjerneprosent! Hvordan kan han se det, og er det ikke uhøflig å si noe slikt?" Med vennlig hilsen Haha! Snakk om å understreke sitt eget poeng ) *dør av latter* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det skyldes nok hennes lave hjerneprosent! ;-) Med vennlig hilsen Ja, det må ha noe med det å gjøre :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Haha.. den var god! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 LOL! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.