Gå til innhold

Har sovet mesteparten av dagen

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Har vært hjemme og sovet mesteparten av dagen. Lest litt innimellom og vært på nettet med pc'n i senga.

Har fått hvilt godt og føler meg bedre enn i natt da jeg var klar over at jeg var nødt til å gjøre noe for å slappe av.

Lurer på om dette kommer mer med alderen. Føler at jeg er mer avhengig av nattesøvnen og kan ikke kjøre meg så hardt videre som før.

Gjest EUFP58SEGUNDA
Skrevet

Det er mulig at det er litt mye aktivitet oppe i hodet ditt.

Det å lage forskjellige karakterer og historier krever mye av deg.

Har tenkt på en ting. Kan du ikke skrive en roman? Kan tjene penger på det, vet du. Du skriver jo også ganske morsomt til tider og du engasjerer mange:-)

Gjest segunda
Skrevet

Har tenkt på en ting. Kan du ikke skrive en roman? Kan tjene penger på det, vet du. Du skriver jo også ganske morsomt til tider og du engasjerer mange:-)

Det er mye aktiviteter opp i hodet mitt, men ikke pga. forskjellige karakterer. Jeg er ikke schisofreni hvis du tror det.. Det ville i så fall ikke være noe å fleipe med.

Bra hvis jeg fenger noen....

Gjest liker å være anonym
Skrevet

Det er mye aktiviteter opp i hodet mitt, men ikke pga. forskjellige karakterer. Jeg er ikke schisofreni hvis du tror det.. Det ville i så fall ikke være noe å fleipe med.

Bra hvis jeg fenger noen....

Schizofreni har ingenting med flere personligheter å gjøre.

brilleslangen
Skrevet

Hvis du føler deg veldig sliten veldig ofte, så kan det være på sin plass å ta en samtale med fastlegen.. i tilfelle at det ligger noe bak...

Gjest segunda
Skrevet

Hvis du føler deg veldig sliten veldig ofte, så kan det være på sin plass å ta en samtale med fastlegen.. i tilfelle at det ligger noe bak...

Jeg er ikke helt ung lenger, og tåler rett og slett ikke å kjøre meg så hardt lenger. Det ligger ikke noe annet bak.

Skrevet

''Kan du ikke skrive en roman? Kan tjene penger på det, vet du. ''

"I skyggen av Knausgård"?

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg er ikke helt ung lenger, og tåler rett og slett ikke å kjøre meg så hardt lenger. Det ligger ikke noe annet bak.

Det kan være jernmangel. Man blir utrolig utafor og slapp av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...