Gå til innhold

Leie/kjøpefilm (over nett) på f.eks. Cdon.com

Anbefalte innlegg

Gjest Ønsker meg mange filmer
Skrevet

Jeg skal opereres og kunne tenkt meg en god del filmer med i baggen på sykehuset.

Trodde jeg kunne kjøpe nedlastningsfilmer på cdon.com men det står "lei". Noen som har greie på hva dette menes?

Er det slik at vi kan trykke "lei" og så betale og så så dem....hvordan? Og hvis de ikke er til nedlastning til pc så hva skjer da ved linjebrudd el? Krav til pc og nettlinjer da for å dra filmen over nettet?

Noen steder det er rimelig og greit å kjøpe nedlastningsfilmer da? Er vel mest sikkert og greiest om de ligger på pc skulle en tro.

Kan jo kjøpe men når hver film koster fra 100 til 160 så blir det jo fort en del penger ut av det. Blir liggende mye rolig og sover veldig dårlig og da ennå værre på slike steder og skal være der i fire døgn så det kan nok gå en del film på den tiden.

Tips og forklaringer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...