Gå til innhold

En skikkelig oppegående blogger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes meg... Det kan jo hende hun kommer ned på jorda igjen etterhvert kanskje. Men foreløbig er det lite som vitner om at det er noe særlig annet enn tomrom mellom ørene der i gården.

mariaflyfly
Skrevet

Den kan da ikke være seriøs?

Skrevet

Vet du, det tror jeg den er.

Skrevet

Det tror jeg faktisk den er, dessverre.

Skrevet

For en selvopptatt, navlebeskuende, rosa, bortskjemt og naiv 16-åring så tror jeg faktisk det.

Skrevet

LOL :0D

Men husk at vi tok feil av "puppelene" også! Flinke provokatører med en viss styling får mye oppmerksomhet... ;0)

candyqueen_83
Skrevet

Hun er helt på trynet. Men stakkars jente.

candyqueen_83
Skrevet

Søk på navnet hennes på youtube så kommer alle videoklippene hennes opp. Helt utrolig hva som kommer ut av den kjeften.

filiokus81
Skrevet

Jeg skjønner ikke at det går an? Jeg trodde ikke det fantes sånne mennesker på ordentlig?

Jeg syns særlig denne her er helt ubegripelig fjern:

''At et barn i Afrika ikke får mat, er like ille som hvis jeg ikke får sminket meg. Jeg har tilgang på mat hele tiden, så jeg kan ikke tenke meg hvordan det er å ikke få mat. Men, hvis jeg tenker i forhold til sminke, så kunne det hendt at jeg en dag hadde glemt sminken min hos en venninne, og da er jo det enormt ille for meg. Derfor, for å klare å sette meg inn i situasjonen til et Afrika-barn, brukte jeg denne sammenligningen. Og den virket.''

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det går an? Jeg trodde ikke det fantes sånne mennesker på ordentlig?

Jeg syns særlig denne her er helt ubegripelig fjern:

''At et barn i Afrika ikke får mat, er like ille som hvis jeg ikke får sminket meg. Jeg har tilgang på mat hele tiden, så jeg kan ikke tenke meg hvordan det er å ikke få mat. Men, hvis jeg tenker i forhold til sminke, så kunne det hendt at jeg en dag hadde glemt sminken min hos en venninne, og da er jo det enormt ille for meg. Derfor, for å klare å sette meg inn i situasjonen til et Afrika-barn, brukte jeg denne sammenligningen. Og den virket.''

*blunker vantro med øynene* Kan ikke noen sende den snørrungen til de sultne barna i Afrika og la henne gjøre et ærlig dagsarbeide?

Hadde jeg vært mora til den jenta der og funnet bloggen hennes på nettet hadde jeg skammet meg dypt og inderlig...

Gjest kahloli
Skrevet

Whaaaat?

Hun er jo prototypen på en blondie da.

Jeg så en video med henne på youtube, trodde først hun kødda, men skiftet mening.

Ikke ofte jeg sier dette om folk, men hun må være skada.

Stakkars.

SoriaMoria
Skrevet

Denne bloggen er sikkert kjekk når hun er 25 år og nyutdannet jobbsøker.

Ikke akkurat noen god måte hun selger seg selv på, for å si det sånn ;)

mariaflyfly
Skrevet

Søk på navnet hennes på youtube så kommer alle videoklippene hennes opp. Helt utrolig hva som kommer ut av den kjeften.

Jeg tror jeg skal la være... ;)

Skrevet

Jeg tror jeg skal la være... ;)

Gjør det. Gamlekjæresten til dattera mi dreiv å la ut dem på facebook for han synes de var så grusomme og at jenta var stokk dum så jeg har sett dem

Skrevet

Denne er en højdare :-) Den gamle dama som lo var neppe eldre enn meg!

Hvor gammel er denne jenta egnetlig?

Skrevet

Denne bloggen er sikkert kjekk når hun er 25 år og nyutdannet jobbsøker.

Ikke akkurat noen god måte hun selger seg selv på, for å si det sånn ;)

Spørs om hun bedrer seg innen hun er 25 år, da...;-) Jeg har mine tvil!

Skrevet

*blunker vantro med øynene* Kan ikke noen sende den snørrungen til de sultne barna i Afrika og la henne gjøre et ærlig dagsarbeide?

Hadde jeg vært mora til den jenta der og funnet bloggen hennes på nettet hadde jeg skammet meg dypt og inderlig...

Jeg må innrømme at jeg har litt fordommer overfor moren (foreldrene) til en slik jente jeg, da, så det spørs om moren egentlig er så flau...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...