Gå til innhold

En skikkelig oppegående blogger...

Anbefalte innlegg

Gjest trist jente
Skrevet

Denne kan da ikke være seriøs?! Hvis den er det så bør den jenta skjermes fra seg selv. Hva når hun blir litt eldre og skal søke jobb??

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg har litt fordommer overfor moren (foreldrene) til en slik jente jeg, da, så det spørs om moren egentlig er så flau...

Jeg tror at det mest positive man kan si om denne bloggen, er at den har dannet utgangspunkt for mangt et skriftlig elevarbeid i ungdomsskolen de siste par årene. Den har vært et yndet utgangspunkt for andre elevers synspunkter på f.eks. ungdomsliv.

Jeg har en stund trodd at hele bloggen var oppkonstruert, men i følge relativt pålitelige kilder så er forfatteren ganske lik det hun fremstår som...

Skrevet

Jeg tror at det mest positive man kan si om denne bloggen, er at den har dannet utgangspunkt for mangt et skriftlig elevarbeid i ungdomsskolen de siste par årene. Den har vært et yndet utgangspunkt for andre elevers synspunkter på f.eks. ungdomsliv.

Jeg har en stund trodd at hele bloggen var oppkonstruert, men i følge relativt pålitelige kilder så er forfatteren ganske lik det hun fremstår som...

Ja, jeg benyttet bloggen som et utgangspunkt for å snakke med sønnen min om det å blottstille seg på nett, samt ikke minst om meninger om dette og hint, og i bgegge disse henseender var jo bloggen ganske nyttig...;-)

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg har litt fordommer overfor moren (foreldrene) til en slik jente jeg, da, så det spørs om moren egentlig er så flau...

*hehe* Ungene tar det gjerne fra en plass ja... :o)

Gjest luster
Skrevet

Dette tar kaka!

"Jeg er for prostitusjon!

Okey, okey, nå tror dere at "nå har hun gått fra å være dum til gal", men nei. Dette har jo også en strålende forklaring! :)

Tenk på alle desperate mennesker i verden som ikke har noen å ha sex med, og som i derperasjon voldtar ett menneske. Det er ille. Men hva om prostitusjon var ett yrke? De hadde ikke halliker, men arbeidsplass og de ble trekt i skatt. Tenk hvor mange som kunne sluppet å bli ødelagt innvendig på en sånn måte?

Foreksempel er det ikke sikkert at alle funksjonshemmede, folk med aids osv får seg noe, og gjør noe slikt.

Så før man kan få "time" hos denne personen må man da ha vært på sjekk slik at man ikke har noe sykdommer.

Men hvis man har aids, så kan man ha time hos en som også har aids. Er ikke jeg smart? Jeg vet! "

http://heidialexandraolsen.blogg.no/1249635100_jeg_er_for_prostitusj.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...