Snikkersen Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hei dere! For en tid tilbake skrev jeg her om min begymring for min 11 år gamle datter som sannsynligvis ikke fikk plass på nærmiljøskolen. Nå har hun likevel fått plass, og har gått der i to uker. På den forrige skolen var det svært dårløig miljø, hun hadde stadig vekk vondt i hele seg og gråt og ville ikke på skolen. I går hadde vi en rørende samtale om dette. "Endelig er det fint å leve!" sa hun. Og: "Nå forstår jeg hva læreren sier!" Jeg er bare så lykkelig, og håper dette varer....Det blir jo spennende å se om det bare har nyhetens interesse, men foreløpig har jeg også et helt annet inntrykk av denne skolen. Så, av og til er det et skolebytte som skal til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Så godt å høre. Lykke lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Fint at ting går seg til og at bekymringene dine forsvant ut i løse luften, poff! Koselig at jenta liker seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Så bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Så utrolig godt å høre Takk for oppdateringen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det var veldig hyggelig lesning! *glad på deres vegne* :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Det var hyggelig å høre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.