Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Magicw
Skrevet

Jeg blei spådd av en venninne av meg som driver med tarotkort, fikk bl.a djevelen opp ned på personligheten min.

Noen med kjennskap til tarot som kan fortelle meg hva dette kan bety?

Gjest Tøvete påfunn
Skrevet

Det er bare tull og tøys.

Skrevet

Det betyr at du bør bruke tiden din på noe helt annet enn slikt vås. Det er selvsagt helt tilfeldig hvilket kort som blir trukket ut, og det er helt tilfeldig (selvsagt) hva de påstår som et resultat av det.

Finn deg en bedre venninne!

Med vennlig hilsen

Gjest Tarotisten
Skrevet

Drit i hva Sør og Tøvete Påfunn skriver her.

De aner rett og slett ikke hva det er snakk om!

For å i det hele tatt å kunne hjelpe deg er det ikke nok å vite hvilket kort som kom opp.

Man må vite hvilket legg som ble lagt, hva de andre kortene var.

Og dessuen så er det kun din venninne som kan tolke dette da det var HUN som la dem og hun brukte av seg selv.

Så det beste du gjør er å høre på henne, for kortene blir forskjellig lest av forskjellige personer. og det er opp til dem å tolke dem og ikke andre som legger dem.

Uansett er ingen av kortene negative i den forstand at de spår død og fordervelse. Djevelen står nok for noe i din personlighet. Men du kan ikke bare tolkes utifra dette kortet.

Skrevet

For å i det hele tatt å kunne hjelpe deg er det ikke nok å vite hvilket kort som kom opp.

Og dessuen så er det kun din venninne som kan tolke dette da det var HUN som la dem og hun brukte av seg selv.

Så det beste du gjør er å høre på henne, for kortene blir forskjellig lest av forskjellige personer. og det er opp til dem å tolke dem og ikke andre som legger dem.

Uansett er ingen av kortene negative i den forstand at de spår død og fordervelse. Djevelen står nok for noe i din personlighet. Men du kan ikke bare tolkes utifra dette kortet.

''Drit i hva Sør og Tøvete Påfunn skriver her. De aner rett og slett ikke hva det er snakk om! ''

Det er nettopp det vi gjør, og det er derfor du skriver slikt. Fordi du vet at så snart noen stiller spørsmål ved det, så brister illusjonen, og folk ser at det er like tullet som å tro på tannfeen!

Med vennlig hilsen

Gjest Tarotisten
Skrevet

''Drit i hva Sør og Tøvete Påfunn skriver her. De aner rett og slett ikke hva det er snakk om! ''

Det er nettopp det vi gjør, og det er derfor du skriver slikt. Fordi du vet at så snart noen stiller spørsmål ved det, så brister illusjonen, og folk ser at det er like tullet som å tro på tannfeen!

Med vennlig hilsen

Om dere aner hva Tarot er for noe, så hadde du aldri hatt fordommer mot det.

Så at du skjønner hva det dreier som om, beviser bare at du er en løgner i denne tråden som i alle andre tråder du deltar i.

Tarotisten er gammel gammel DOL traver, og vet at det Sør sier setter man ikke Lit til siden han liksom skal vite alt her i verden.

Skrevet

Så at du skjønner hva det dreier som om, beviser bare at du er en løgner i denne tråden som i alle andre tråder du deltar i.

Tarotisten er gammel gammel DOL traver, og vet at det Sør sier setter man ikke Lit til siden han liksom skal vite alt her i verden.

Jeg har ikke FORdommer mot tarot. Tvertimot så VET både jeg og alle andre som gidder å undersøke at det er fupp og fanteri - bedrageri om du vil. Det finnes ikke fungg av sannhet i det, og man kan like gjerne tro på Tannfeen.

Dette vet du også, hvis du er ærlig. Hvis du ikke er ærlig, så fortsetter du å skrive som om det er noe i det.

Gjest segunda
Skrevet

Det betyr at du bør bruke tiden din på noe helt annet enn slikt vås. Det er selvsagt helt tilfeldig hvilket kort som blir trukket ut, og det er helt tilfeldig (selvsagt) hva de påstår som et resultat av det.

Finn deg en bedre venninne!

Med vennlig hilsen

Jeg liker slike ting selvom jeg ikke tror bokstavelig på det. Når jeg er i New York blir jeg gjerne spådd for, men jeg kommer meg langt vekk når de skal ha f.eks. 500 dollar for å be for meg eller falle i trance eller hva du nå er de tenker når de vil ha mer penger;-)

Jeg er ikke lei meg når de spår en fantastisk kjekk mann som kommer til å elske meg mer enn noen annen mann har elsket en kvinne før, eller når de spår meg en lynende flott karriere;-)

Dette er bra underholdning.

Skrevet

''Og dessuen så er det kun din venninne som kan tolke dette da det var HUN som la dem og hun brukte av seg selv.

Så det beste du gjør er å høre på henne, for kortene blir forskjellig lest av forskjellige personer. og det er opp til dem å tolke dem og ikke andre som legger dem.''

Vel, dette sier vel det meste om troverdighet, pålitelighet og resultater av tarotlesning?

Skrevet

''Om dere aner hva Tarot er for noe, så hadde du aldri hatt fordommer mot det. Så at du skjønner hva det dreier som om, beviser bare at du er en løgner i denne tråden som i alle andre tråder du deltar i.

Tarotisten er gammel gammel DOL traver, og vet at det Sør sier setter man ikke Lit til siden han liksom skal vite alt her i verden.''

Viss dette usaklige personangrepet er ditt beste argument for eller dokumentasjon på tarottolkningens fortreffelighet, tror jeg ikke du overbeviser mange.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...