Gå til innhold

Gi fra meg melk


Tullerull

Anbefalte innlegg

Jeg har pumpet og gitt på flaske noen uker, og i begynnelsen hadde jeg så mye overskudd at jeg måtte fryse ned endel. Denne melka er fryst ned i sterile engangsposer og merket med dato og mengde. Nå ammer jeg, og pumper litt innimellom, men jeg trenger ikke den melka som er i fryseren. De eldste posene er fra slutten på juli, og jeg er redd de plutselig blir for gamle til at jeg kan bruke dem selv. Lurer litt på om jeg skal gi dem til sykehuset. Går det ann? Det er ca 10 poser med 80-160 ml i hver. Det er jo synd hvis jeg må kaste dem til slutt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ragnhild Alquist, Helsesøster

Kjære tullerull. Ring til ditt sykehus og spør. Vanligvis ønsker morsmelksentralene på sykehus å ha en samtale og prøvetaking mot visse infeksjonsykdommer før dere leverer melk. De er også mere nøye på hvordan man rengjør utstyr og oppbevarer melken da den skal brukes til syke barn. Kanskje du har en venninne eller nabo som trenger melk til barnet sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...