Gå til innhold

Litt om jobb og utdannelse osv...

Anbefalte innlegg

Gjest supernanny
Skrevet

Hva jobber du med, hva tjener du og trives du i jobben?

Hvis du ikke trives i jobben, hva ville du blitt hvis du skulle tatt skole nå?

Vær gjerne anonym altså, jeg trenger bare et puff i riktig retning hva gjelder livet mitt! Akkurat nå er jeg helt blank på hva jeg vil bli:o)

Skrevet

Jeg er frisørlærling, Så jeg får ikke allverdens med lønn nå.

Jeg trives hittil ...

Tror jeg ville jobbet med noe innen kontorarbeid om jeg skulle valgt en ny jobb :)

Gjest Småbarnsmamma 29
Skrevet

Jeg studerer sykepleie. Har ett år igjen, og storkoser meg :o)

jubalong70
Skrevet

Jeg går andre året på sykepleierutdanningen. Blir 40 i år, og storkoser meg.

Startet utdanningen fordi jeg ønsker å bli jordmor, men ser at jeg godt kan trives som "vanlig" sykepleier også.

Lønna er ikke noe å skryte av, men den største ulempen er mangel på helstillinger. Dette er en utfordring jeg tar når den kommer :)

Gjest kiziluck
Skrevet

Jeg er vernepleier og trives med det. Har jobbet de senere år innenfor fysikalsk med. rehab. Nå har jeg byttet jobb (bare dagtid, herlig), og dette er innenfor psykiatrien. Fint å få erfaring fra flere steder. Går også videreutdanning i psykisk helse, og er ferdig med 1.året. Ett år igjen på deltid. Er fornøyd så langt. Har en tanke om å jobbe innenfor barne og ungdoms psykiatri etterhvert. Jeg er over 40 år, og har tatt utdanning i voksen alder.

Gjest Dolores77
Skrevet

Jeg går andre året på sykepleierutdanningen. Blir 40 i år, og storkoser meg.

Startet utdanningen fordi jeg ønsker å bli jordmor, men ser at jeg godt kan trives som "vanlig" sykepleier også.

Lønna er ikke noe å skryte av, men den største ulempen er mangel på helstillinger. Dette er en utfordring jeg tar når den kommer :)

Jeg lurer på å ta sykepleien når jeg er ferdig med permisjonen, og kanskje et år til på min vanlige jobb,

greit at minsten bikker 2 år før jeg begynner...