ekte nick Skrevet 7. mai 2010 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har en stasjonær pc (med Windows Vista), som er relativt ny. Jeg ønsker å kjøpe en laptop også, og har lyst å kjøpe en mac. Men jeg er avhengig av å bruke de to maskinene om hverandre (flytte over filer osv). Er det da lurt å kjøpe mac, eller blir det bare ekstra tungvint? 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Her i huset har vi en pc som vi bl.a bruker som server og back up for bilder, filmer o.l. Selv bruker jeg mac og har ingen problemer med å kopiere filer o.l fra mac til pcén eller omvendt. 0 Siter
ekte nick Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Skrevet 9. mai 2010 Her i huset har vi en pc som vi bl.a bruker som server og back up for bilder, filmer o.l. Selv bruker jeg mac og har ingen problemer med å kopiere filer o.l fra mac til pcén eller omvendt. Men lagres bildefiler o.l. med samme type fil (filnavn) på mac og pc da? Trodde det var vanskelig å overføre alt fra bildefiler til ord-filer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.