Gå til innhold

Kan mac kommunisere godt med min pc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en stasjonær pc (med Windows Vista), som er relativt ny. Jeg ønsker å kjøpe en laptop også, og har lyst å kjøpe en mac. Men jeg er avhengig av å bruke de to maskinene om hverandre (flytte over filer osv). Er det da lurt å kjøpe mac, eller blir det bare ekstra tungvint?

Gjest gudi
Skrevet

Her i huset har vi en pc som vi bl.a bruker som server og back up for bilder, filmer o.l. Selv bruker jeg mac og har ingen problemer med å kopiere filer o.l fra mac til pcén eller omvendt.

Skrevet

Her i huset har vi en pc som vi bl.a bruker som server og back up for bilder, filmer o.l. Selv bruker jeg mac og har ingen problemer med å kopiere filer o.l fra mac til pcén eller omvendt.

Men lagres bildefiler o.l. med samme type fil (filnavn) på mac og pc da? Trodde det var vanskelig å overføre alt fra bildefiler til ord-filer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...