Gjest margot middings Skrevet 7. mai 2010 Skrevet 7. mai 2010 Jeg vurderer å få en venninne til å synge i et bryllup. Hun er ufaglært, synger bare på fritiden. Hvor mye burde jeg betale henne? Vi gikk på skole sammen for ca 10 år siden, men har lite/ingen kontakt i dag. 0 Siter
Helmi Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Hvis hun pleier å ta på seg slike opprag, har hun sikkert egne takster for opptreden. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 1000-2000,-, med mindre hun pleier å ta sangoppdrag. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Jeg vet at Jan Werner Danielsen fikk kr 5.000,- for å synge i et bryllup for ti år siden. 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Siden hun er ufaglært og venninne bør hun gjøre dette som en vennetjeneste Det kan være hennes gave til bruden å synge for deg. Som takk kan hun få en kurv med champagne, konfekt, og litt kosmetikk og kremer.... Det vet jeg en venninne av meg ga sin venninne da hun sang for henne 0 Siter
morsan Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Siden hun er ufaglært og venninne bør hun gjøre dette som en vennetjeneste Det kan være hennes gave til bruden å synge for deg. Som takk kan hun få en kurv med champagne, konfekt, og litt kosmetikk og kremer.... Det vet jeg en venninne av meg ga sin venninne da hun sang for henne ''Siden hun er ufaglært og venninne bør hun gjøre dette som en vennetjeneste Det kan være hennes gave til bruden å synge for deg.'' Men trådstarter sier jo at de ikke har særlig kontakt i dag. jeg antar at denne venninnen ikke bes i bryllupet som sådan. I mitt bryllup sang en venninne som også var gjest - hun fikk ikke betalt - dette var hennes gave til oss. Men vi hadde en bekjent som ble leid inn som pianist, og han fikk betalt for det. 0 Siter
Gjest margot middings Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Jeg vet at Jan Werner Danielsen fikk kr 5.000,- for å synge i et bryllup for ti år siden. Hun er langt ifra Jan Werner-standard, så 5000,- tror jeg neppe hun får. Jeg får tenke på saken. Såvidt jeg vet tar hun ikke sangoppdrag, hun synger ikke engang i kor. Hun gikk musikklinjen på den skolen vi gikk på, det er derfor jeg vet hun har en fin stemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.