Gå til innhold

Bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest margot middings
Skrevet

Jeg vurderer å få en venninne til å synge i et bryllup. Hun er ufaglært, synger bare på fritiden. Hvor mye burde jeg betale henne? Vi gikk på skole sammen for ca 10 år siden, men har lite/ingen kontakt i dag.

Skrevet

Hvis hun pleier å ta på seg slike opprag, har hun sikkert egne takster for opptreden.

jubalong70
Skrevet

1000-2000,-, med mindre hun pleier å ta sangoppdrag.

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg vet at Jan Werner Danielsen fikk kr 5.000,- for å synge i et bryllup for ti år siden.

Gjest Dolores77
Skrevet

Siden hun er ufaglært og venninne bør hun gjøre dette som en vennetjeneste :) Det kan være hennes gave til bruden å synge for deg.

Som takk kan hun få en kurv med champagne, konfekt,

og litt kosmetikk og kremer.... Det vet jeg

en venninne av meg ga sin venninne da hun sang for henne :)

Skrevet

Siden hun er ufaglært og venninne bør hun gjøre dette som en vennetjeneste :) Det kan være hennes gave til bruden å synge for deg.

Som takk kan hun få en kurv med champagne, konfekt,

og litt kosmetikk og kremer.... Det vet jeg

en venninne av meg ga sin venninne da hun sang for henne :)

''Siden hun er ufaglært og venninne bør hun gjøre dette som en vennetjeneste :) Det kan være hennes gave til bruden å synge for deg.''

Men trådstarter sier jo at de ikke har særlig kontakt i dag. jeg antar at denne venninnen ikke bes i bryllupet som sådan.

I mitt bryllup sang en venninne som også var gjest - hun fikk ikke betalt - dette var hennes gave til oss. Men vi hadde en bekjent som ble leid inn som pianist, og han fikk betalt for det.

Gjest margot middings
Skrevet

Jeg vet at Jan Werner Danielsen fikk kr 5.000,- for å synge i et bryllup for ti år siden.

Hun er langt ifra Jan Werner-standard, så 5000,- tror jeg neppe hun får. Jeg får tenke på saken. Såvidt jeg vet tar hun ikke sangoppdrag, hun synger ikke engang i kor. Hun gikk musikklinjen på den skolen vi gikk på, det er derfor jeg vet hun har en fin stemme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...