candyqueen_83 Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 http://www.kvinneguiden.no/tester/?quizId=173 Min ble 30 0 Siter
Orio Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Jeg er også 30 i følge den testen. Men ut i fra svarene mine trodde jeg jeg skulle være nærmere 90. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Skrevet 8. mai 2010 Jeg er også 30 i følge den testen. Men ut i fra svarene mine trodde jeg jeg skulle være nærmere 90. Haha, jeg og ) 0 Siter
brilleslangen Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Over 35 Du er definitivt ferdig med fjortistilværelsen, og trives best med en rolig hverdag med selskap av familie og venner. 0 Siter
morsan Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 ''30 Du setter fortsatt pris på bekymringsløse sommerkvelder, men merker at behovet for å være fornuftig tar mer og mer plass. '' Je je... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 ''30 Du setter fortsatt pris på bekymringsløse sommerkvelder, men merker at behovet for å være fornuftig tar mer og mer plass.'' Der har du meg! Enkelte av spørsmålene pekte rett svar seg direkte ut, på noen sa alderen klart fra hvem man foretrakk (bombe at jeg svarte Brad Pitt?) og på atter andre passet ingen av svarene, og jeg måtte bare velge det minst håpløse... Ergo - som en vanlig nett- eller ukebladtest 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 30 er en fin mental alder. :- ) Ja. :-) Har lekt med en slik test før, og da fikk jeg en mental alder som var 20 år mer enn den du og jeg fikk nå. Tror jeg foretrekker dagens lille tulletest. :-) 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Ja. :-) Har lekt med en slik test før, og da fikk jeg en mental alder som var 20 år mer enn den du og jeg fikk nå. Tror jeg foretrekker dagens lille tulletest. :-) Tror jeg tok en skrivequiz i aftenposten og min alder ble da over 70, foretrekker denne som sier jeg er 30 Men må si meg enig i at det er jo bare tulletester. Var sjelden ett alternativ som passet het, måtte bare velge det som passet mest. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Under 25 Og jeg valgte ikke de "yngste" valget så mange ganger. Lurer på hvor ung det er mulig å bli der 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Min ble også 30. Jeg hadde forventet at den ble 60 eller noe sånt. *hehe* 0 Siter
frosken Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Min ble også 30. Jeg hadde forventet at den ble 60 eller noe sånt. *hehe* Hmmm ... jeg ga opp hele quizen etter å ha svart på fire-fem soørsmål. Svaralternativene fungerte ikke, og hvis jeg valgte det som allikevel virket minst fjernt, så regnet jeg med å komme ut med alder på rundt 90. Kanskje de som har laget quizen ikke tror at noen kan bli mer enn 30 ? 0 Siter
morsan Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Hmmm ... jeg ga opp hele quizen etter å ha svart på fire-fem soørsmål. Svaralternativene fungerte ikke, og hvis jeg valgte det som allikevel virket minst fjernt, så regnet jeg med å komme ut med alder på rundt 90. Kanskje de som har laget quizen ikke tror at noen kan bli mer enn 30 ? ''Kanskje de som har laget quizen ikke tror at noen kan bli mer enn 30 ?'' Ikke utenkelig! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.