Gå til innhold

Quis: Hva er din mentale alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er også 30 i følge den testen. Men ut i fra svarene mine trodde jeg jeg skulle være nærmere 90.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er også 30 i følge den testen. Men ut i fra svarene mine trodde jeg jeg skulle være nærmere 90.

Haha, jeg og :o)

brilleslangen
Skrevet

Over 35

Du er definitivt ferdig med fjortistilværelsen, og trives best med en rolig hverdag med selskap av familie og venner.

Skrevet

''30

Du setter fortsatt pris på bekymringsløse sommerkvelder, men merker at behovet for å være fornuftig tar mer og mer plass. ''

Je je...

Gjest Elextra
Skrevet

''30

Du setter fortsatt pris på bekymringsløse sommerkvelder, men merker at behovet for å være fornuftig tar mer og mer plass.''

Der har du meg!

Enkelte av spørsmålene pekte rett svar seg direkte ut, på noen sa alderen klart fra hvem man foretrakk (bombe at jeg svarte Brad Pitt?) og på atter andre passet ingen av svarene, og jeg måtte bare velge det minst håpløse...

Ergo - som en vanlig nett- eller ukebladtest ;)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

30 er en fin mental alder. :- )

Ja. :-)

Har lekt med en slik test før, og da fikk jeg en mental alder som var 20 år mer enn den du og jeg fikk nå.

Tror jeg foretrekker dagens lille tulletest. :-)

Gjest trist jente
Skrevet

Ja. :-)

Har lekt med en slik test før, og da fikk jeg en mental alder som var 20 år mer enn den du og jeg fikk nå.

Tror jeg foretrekker dagens lille tulletest. :-)

Tror jeg tok en skrivequiz i aftenposten og min alder ble da over 70, foretrekker denne som sier jeg er 30 :)

Men må si meg enig i at det er jo bare tulletester. Var sjelden ett alternativ som passet het, måtte bare velge det som passet mest.

Caloni Makaroni
Skrevet

Under 25 :o Og jeg valgte ikke de "yngste" valget så mange ganger. Lurer på hvor ung det er mulig å bli der ;)

Skrevet

Min ble også 30. Jeg hadde forventet at den ble 60 eller noe sånt. *hehe*

Skrevet

Min ble også 30. Jeg hadde forventet at den ble 60 eller noe sånt. *hehe*

Hmmm ... jeg ga opp hele quizen etter å ha svart på fire-fem soørsmål. Svaralternativene fungerte ikke, og hvis jeg valgte det som allikevel virket minst fjernt, så regnet jeg med å komme ut med alder på rundt 90.

Kanskje de som har laget quizen ikke tror at noen kan bli mer enn 30 ?

Skrevet

Hmmm ... jeg ga opp hele quizen etter å ha svart på fire-fem soørsmål. Svaralternativene fungerte ikke, og hvis jeg valgte det som allikevel virket minst fjernt, så regnet jeg med å komme ut med alder på rundt 90.

Kanskje de som har laget quizen ikke tror at noen kan bli mer enn 30 ?

''Kanskje de som har laget quizen ikke tror at noen kan bli mer enn 30 ?''

Ikke utenkelig! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...