nick Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Sitat fra VG: "Tok til tårene da Farmen-vinner Leif Birger Mækinen ga bort bilen han vant til henne." Det er da ikke så rart. Ingen bil = tårer. Tragisk vinner ble det også. 0 Siter
meg__123! Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Jeg syns Leif Birger fortjente å vinne.. Jeg syns han virker som en allright kar.. Skjønner ikke helt hva folk har imot han...? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Synes Leif Birger var den riktige vinneren. Han tapte ikke en eneste kamp han var med i. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Jeg syns Leif-Birger var en verdig vinner av Farmen. At Silje ble satt ut var vel ikke så merkelig i grunnen. Det hadde vel enhver av oss blitt. 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 SYns verken SIlje eller Leif Birger var verdige vinnere, de drev skittent spill og var bare til irritasjon. Dessverre røk mine favoritter ut for flere episoder siden, de tror jeg hadde gjort det sterk om de hadde vært litt heldigere. Men men, et spill er et spill Snill han Leif Birger da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.