Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitat fra VG:

"Tok til tårene da Farmen-vinner Leif Birger Mækinen ga bort bilen han vant til henne."

Det er da ikke så rart. Ingen bil = tårer.

Tragisk vinner ble det også.

Skrevet

Jeg syns Leif Birger fortjente å vinne.. Jeg syns han virker som en allright kar.. Skjønner ikke helt hva folk har imot han...?

Skrevet

Synes Leif Birger var den riktige vinneren. Han tapte ikke en eneste kamp han var med i.

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg syns Leif-Birger var en verdig vinner av Farmen. At Silje ble satt ut var vel ikke så merkelig i grunnen. Det hadde vel enhver av oss blitt.

Gjest Dolores77
Skrevet

SYns verken SIlje eller Leif Birger var verdige vinnere, de drev skittent spill og var bare til irritasjon. Dessverre røk mine favoritter ut for flere episoder siden, de tror jeg hadde gjort det sterk om de hadde vært litt heldigere.

Men men, et spill er et spill :)

Snill han Leif Birger da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...