Gå til innhold

Facebook, venneforslag.

Anbefalte innlegg

Gjest nalawi
Skrevet

Når en venn av meg går inn på profilen til en venn av seg, "Erik", og finner frem "foreslå venner for Erik". Foreslår meg, og sender. Da får jeg opp et venneforslag fra min venn, angående denne vennen hans, Erik.

Spørsmålet mitt er; Får Erik den samme venneforespørselen? Altså fra vår felles venn, angående meg? Eller får han ikke noe, før jeg eventuelt tar imot?

Må da min venn gå inn på _min_ profil, og foreslå venner for meg, for at _Erik_ skal få venneforespørsel angående meg?

Og før jeg detter av lasset her..; Dersom jeg aksepterer vennespørselen fra min venn angående Erik, hva vil komme opp på hans side da? At jeg spør om han vil være min venn? Eller at vår da felles venn har foreslått ham for meg?

;)

Gjest Dolores77
Skrevet

Eneste jeg vet er at om du godtar en venn han har foreslått, vil han få en melding om at du har godtatt vennen han foreslo :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...