Gå til innhold

Hva koster en barneklipp?

Anbefalte innlegg

Hushjelpen
Skrevet

Jenta mi er 11 år, vi var hos frisøren i går, betalte 295,- for stuss av langt hår... dette var lærlingpris.

Ser når vi kommer hjem at hun ikke har klippet bort alt som var slitt, det er fortsatt flokete nederst, kan vi klage/kreve mer klipp?

Og er det ikke litt vel stiv pris??

Klipte sønnen min for ikke lenge siden et annet sted, han er 12 år og det var ikke hos lærling, kostet 350,- der... Men han klipte jo sveis, mye mer enn litt tuppeklipp!

Gjest mor til et barn jeg også
Skrevet

Jo det er dyrt, og det er helt vanlig. Du får sikkert klipt litt mer om du klager for samme prisen, for du skal jo være fornøyd. Det finnes rimeligere frisører også. I byen der jeg bor er det utlendiger som har startet opp drop inn frisør, der er det mye rimeligere.

Skrevet

Jeg betaler rundt 300 kr for stuss av jentenes hår. Prisen steg da de rundet 6 år, før det var det noe rimeligere. Det er ikke lærlingpris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...