Gå til innhold

Hva koster en barneklipp?

Hushjelpen

Anbefalte innlegg

Hushjelpen

Jenta mi er 11 år, vi var hos frisøren i går, betalte 295,- for stuss av langt hår... dette var lærlingpris.

PS: Også postet på Åpent forum!

Ser når vi kommer hjem at hun ikke har klippet bort alt som var slitt, det er fortsatt flokete nederst, kan vi klage/kreve mer klipp?

Og er det ikke litt vel stiv pris?? Klipte sønnen min for ikke lenge siden et annet sted, han er 12 år og det var ikke hos lærling, kostet 350,- der... Men han klipte jo sveis, mye mer enn litt tuppeklipp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest diskriminering

Jenta di er dame, gutten din er mann. Du kan bare lære deg først som sist at uansett hva dattra di gjør hos frisøren vil det være mye dyrere enn hva sønnen din gjør. (Med unntak av at lærling er mye billigere selvfølgelig, uansett om du er mann eller dame)

Men du kan klage på at ikke alt slitt ble tatt hvis dere ba om at alt det slitte skulle tas, ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler 250 for barneklipp der vi går. I Bergen sentrum. Samme pris for både jenten og gutten (11 og 14 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hushjelpen

Vi betaler 250 for barneklipp der vi går. I Bergen sentrum. Samme pris for både jenten og gutten (11 og 14 år)

Var det lærlingpris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen min betaler 125 kr og det er samme pris for voksne. Det ser da virkelig ut til at alle frisørene tar forskjellig pris, jeg har betalt fra 300 til 1695 for meg sjøl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Jeg betalte 400 da Billa (7) klippet av seg 15 cm forrige uke. Men det ble veldig fint, klippet litt opp og formet litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min betaler 125 kr og det er samme pris for voksne. Det ser da virkelig ut til at alle frisørene tar forskjellig pris, jeg har betalt fra 300 til 1695 for meg sjøl

1695 kr for kun klipp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøje meg! Det var sikkert gullflak i shampo'n! ;-)

Haha, det er frisører her av alle prisklasser, den jeg snakker om gikk konk og det er ikke så rart når man tenker på de prisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Haha, det er frisører her av alle prisklasser, den jeg snakker om gikk konk og det er ikke så rart når man tenker på de prisene.

1695 = Kutt eller Dugg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1695 = Kutt eller Dugg?

Husker ikke hva salongen het :o)

Men sannheten er at jeg ble innmari fin på håret så det hender at man får det man betaler for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

filiokus81

Åh, hvor er dette? Jeg betalte dobbelt så mye sist jeg klipte mine på Lagunen. Det var første og siste gang vi gikk dit, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

filiokus81

Jøje meg! Det var sikkert gullflak i shampo'n! ;-)

Haha! Nå leste jeg gullFISK i shampoen :o)

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang jeg tok med snuppa til frisøren , forlangte dem 600 kr !!!!!!

Ho er ni år......Når ungene har passert skolealder , blir det voksenpris fikk jeg beskjed om.

Går nok aldri tilbake dit !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvalitet koster

Klipper jenta mi hos fast frisørsalong, som jeg og barna bruker. Betaler 479,- for datteren min på 13. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...