Gå til innhold

oppsigelse

Anbefalte innlegg

Gjest NY JOBB:D
Skrevet

Jeg skal begynne i ny jobb 1. august og har 1 mnd oppsigelsestid. Skriver jeg i oppsigelsenda at jeg sier opp med virkning fra 1. juli? Eller? Hva blir rett?

Skrevet

''Jeg skal begynne i ny jobb 1. august og har 1 mnd oppsigelsestid. Skriver jeg i oppsigelsenda at jeg sier opp med virkning fra 1. juli? Eller? Hva blir rett?''

Utfra det du skriver her, er 1. juli riktig oppsigelsesdato.

Lykke til i ny jobb :-)

Gjest høstløv
Skrevet

Du daterer oppsigelsen den 30. juni og skriver at oppsigelsestiden er en måned med fratredelse den 31. juli.

Du må levere oppsigelsen senest den 30. juni.

Gjest mallet
Skrevet

For å gjøre det ekstra klart, kan du rett og slett spesifisere i oppsigelsen hva din siste arbeidsdag vil være. "Jeg sier opp min stilling med virkning fra 1. juli. Min siste arbeidsdag for Bedrift vil dermed være 31. juli. Med vennlig hilsen Meg"

Gjest hverken i år eller neste år
Skrevet

31, juni må du si opp da.

Det finnes ingen 31.juni! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...