Gjest NY JOBB:D Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Jeg skal begynne i ny jobb 1. august og har 1 mnd oppsigelsestid. Skriver jeg i oppsigelsenda at jeg sier opp med virkning fra 1. juli? Eller? Hva blir rett? 0 Siter
Angustia Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 ''Jeg skal begynne i ny jobb 1. august og har 1 mnd oppsigelsestid. Skriver jeg i oppsigelsenda at jeg sier opp med virkning fra 1. juli? Eller? Hva blir rett?'' Utfra det du skriver her, er 1. juli riktig oppsigelsesdato. Lykke til i ny jobb :-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Du daterer oppsigelsen den 30. juni og skriver at oppsigelsestiden er en måned med fratredelse den 31. juli. Du må levere oppsigelsen senest den 30. juni. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 For å gjøre det ekstra klart, kan du rett og slett spesifisere i oppsigelsen hva din siste arbeidsdag vil være. "Jeg sier opp min stilling med virkning fra 1. juli. Min siste arbeidsdag for Bedrift vil dermed være 31. juli. Med vennlig hilsen Meg" 0 Siter
Gjest hverken i år eller neste år Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 31, juni må du si opp da. Det finnes ingen 31.juni! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.