Gjest segunda Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe ferske reker i sentrum av Oslo eller i nærheten? 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Rådhuskaien? http://www.aktivioslo.no/reker.php 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Du får jo kjøpt det rett fra båt på kaia, ellers har de det vel også på Ica på Aker Brygge, blant annet. Hvor i sentrum tenkte du på? Og mente du nå søndag? 0 Siter
Gjest M Crane Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Smartclub har store gode reker. God fisk har de også. Selv om de sikkert av og til leverer dårlig, så er vi kjempefornøyd med det vi har kjøpt. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Du får jo kjøpt det rett fra båt på kaia, ellers har de det vel også på Ica på Aker Brygge, blant annet. Hvor i sentrum tenkte du på? Og mente du nå søndag? Nei jeg skal invitere noen utlendinger som kommer med fly på tirsdag og siden det er usikkert om de kommer frem pga. askesky vil jeg gjerne kjøpe ferske reker på tirsdag. ICA på Aker brygge passer utmerket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.