Gå til innhold

Hotell i Stockholm

Anbefalte innlegg

jubalong70
Skrevet

Det blir en liten husmorferie på meg i sommer :)

Skal på bo på et hotell i Choice-kjeden, og lurer på om noen kan anbefale ett som er best for noen som kommer til Stockholm med toget og som ønsker å shoppe samt se byen litt.

Er Sign det som ligger best til? Er det andre som har andre anbefalinger?

Skrevet

Er på et hotell i Stockholm i dag! :-) (Men ikke Choice.)

Med vennlig hilsen

Gjest ingen nick
Skrevet

Med vennlig hilsen

Du må kjede deg noe aldeles grusomt i Stockholm, når du bruker tiden på å krangle om alt mulig på DOL.

Jeg trodde det var mye interessant å se og gjøre i Stockholm.

:-)

Skrevet

Du må kjede deg noe aldeles grusomt i Stockholm, når du bruker tiden på å krangle om alt mulig på DOL.

Jeg trodde det var mye interessant å se og gjøre i Stockholm.

:-)

Ja, livet er grusomt! ;-)

Neida, jeg har vært ute og sett på Stockholm mesteparten av dagen. Jeg har egentlig et positivt inntrykk av byen.

Det sagt, jeg reiser så mye at man jo dessverre blir litt "blasé".

Med vennlig hilsen

Skrevet

Med vennlig hilsen

Heldige du :)

Bare av nysgjerrighet - hvilket hotell bor du på da?

Skrevet

Heldige du :)

Bare av nysgjerrighet - hvilket hotell bor du på da?

Jeg har bodd på forskjellige hotell (jeg bor på så mange hotell at jeg husker ikke hvilke jeg bor på), men sjekk hotellene til "Elite" (www.elite.se) i Stockholm.

Elite Marina ligger fint til, har god utsikt (men du må være sikker på at du får et rom med utsikt, hvis ikke ser du rett inn i en fjellvegg!), men er 20 min med bussen fra sentrum. Men svømmebassenget osv. var fint.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg har bodd på forskjellige hotell (jeg bor på så mange hotell at jeg husker ikke hvilke jeg bor på), men sjekk hotellene til "Elite" (www.elite.se) i Stockholm.

Elite Marina ligger fint til, har god utsikt (men du må være sikker på at du får et rom med utsikt, hvis ikke ser du rett inn i en fjellvegg!), men er 20 min med bussen fra sentrum. Men svømmebassenget osv. var fint.

Med vennlig hilsen

Ser fint ut! Men, vi ønsker å bo i sentrum vi da :)

Gjest Elextra
Skrevet

Kjenner ikke noen av hotellene, men ut fra at "location is everything" ville jeg valgt Clarion Collection Hotel Wellington, tror jeg :-)

Skrevet

Ser fint ut! Men, vi ønsker å bo i sentrum vi da :)

Det gjør "alltid" jeg/vi også. Hotell i Stockholm var dog dyre, synes jeg. Sjekk på www.finn.no og så sjekk hjemmesidene til aktuelle kandidater, for å se om det 1) er billigere å reservere direkte, 2) hvordan hotellet ser ut.

Med vennlig hilsen

Gjest Elextra
Skrevet

Kjenner ikke noen av hotellene, men ut fra at "location is everything" ville jeg valgt Clarion Collection Hotel Wellington, tror jeg :-)

Skrevet

Det gjør "alltid" jeg/vi også. Hotell i Stockholm var dog dyre, synes jeg. Sjekk på www.finn.no og så sjekk hjemmesidene til aktuelle kandidater, for å se om det 1) er billigere å reservere direkte, 2) hvordan hotellet ser ut.

Med vennlig hilsen

Saken er at pris ikke er av betydning, da min kjære velvillig gir av sine svimlende mange bonuspoeng :)

Skrevet

Sign ligger veldig bra til, bare noen meter fra jernbanestasjonen og sentrum. Det er et veldig fint hotell.

Skrevet

Sign ligger veldig bra til, bare noen meter fra jernbanestasjonen og sentrum. Det er et veldig fint hotell.

Godt å høre. Vi har bestilt rom der nå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...