Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de som har vært her siden "tidenes morgen" og det er noen dol'ere jeg husker småtterier om, særlig av de som har vært her i mange år. Men det er slett ikke noe jeg drar frem i tide og utide for å være ekkel og det tror jeg heller ikke de aller fleste som har vært her lenge gjør.

At vi kan slenge med leppa og erte hverandre er en annen sak. Guderne må vite hvor mange år det er at Togli har mobbet meg for den rosemalte tallerkenrekka jeg ikke har! *hehe* Men ondskapsfulle kan jeg ikke huske å ha sett noen av "gamlisene" her inne være i alle fall.

''Jeg er en av de som har vært her siden "tidenes morgen" og det er noen dol'ere jeg husker småtterier om, særlig av de som har vært her i mange år. Men det er slett ikke noe jeg drar frem i tide og utide for å være ekkel og det tror jeg heller ikke de aller fleste som har vært her lenge gjør.

At vi kan slenge med leppa og erte hverandre er en annen sak. Guderne må vite hvor mange år det er at Togli har mobbet meg for den rosemalte tallerkenrekka jeg ikke har! *hehe* Men ondskapsfulle kan jeg ikke huske å ha sett noen av "gamlisene" her inne være i alle fall.''

Nettopp dette er noe jeg prøvde å få fram i poenget mitt, og hovedgrunnen til at jeg stortrives her!

Det er en herlig gjeng her inne, og derfor håper jeg at både "gamliser" og nye fortsetter :-)

Vel kan det storme av og til, men tror de fleste har de beste intensjoner.

Hilsen fra DOL-fan

Skrevet

i en annen tråd,respekter da vell!!

''Vennligst avslutt diskusjonen i tråden "Mobbet fordi hun er hvit" umiddelbart.

– Webmaster, tilsyn''

Der har jeg knapt deltatt, så har vel mitt på det tørre.. Det er heller ikke uvanlig med "personlige" meningsutvekslinger i en tråd her på forumet - hva er problemet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...