Gå til innhold

Anbefaler du VG vektklubb?

Anbefalte innlegg

Gjest BMI over 30
Skrevet

Lurer på om jeg skal melde meg inn...Har vært medlem før, men det er fort å gi faen. Vil dere anbefale det eller ikke? Akkurat nå har jeg veldig lyst. Og det er jo ikke så dyrt heller egentlig.

Anbefaler du VG vektklubb

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg fant det motiverende da jeg var med 3 mnd for noen år siden. Jeg ville slanke bort 5-6 kg- og syntes det var motiverende og bevisstgjørende å skulle krysse av alt jeg hadde spist/drukket pr dag.

Gjest bipp..
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med opplegget der. Men hvis du gir faen er det ikke noe som hjelper. Man må bestemme seg for at en vil og jobbe målrettet for å nå målene. Vektklubben er kun et virkemiddel for å oppnå det man ønsker.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg meldte meg inn en gang og trodde det skulle virke litt på motivasjonen. Men neimen.... :/ *beskjemmet*

Skrevet

Jeg hadde kjempenytte av vektklubben. Var medlem der i 1,5 år og tok av 16 kg.

Syntes det var mye jobb i begynnelsen, men det var absolutt verdt det for min del.

Det er mye jobb for å legge om livsstilen, ikke bare å slanke seg.

Skrevet

Jeg meldte meg inn for 3 uker siden og har gått ned 3kg. Målet mitt er 1kg pr uke, og det har holdt fint til nå. Jeg har hatt veldig god nytte av dagboken, fordi jeg aldri har brydd meg om kaloriinnholdet av det jeg spiser. Det gjør jeg forsåvidt ikke nå heller, dvs jeg spiser det jeg har lyst på, men ikke de samme mengdene som før. Det viktigste med å gå ned i vekt er rett og slett det å bestemme seg.

Jeg har lest noen av trådene i forumet, og det slår meg hvor mange som har en berg-og-dalbane-tilværelse følelsesmessig når det gjelder mat. De sprekker og er "flinke", og humøret er der etter. Det er synd at det er sånt et nederlag om man koser seg med noe kaloririkt en kveld, når man har spist sunt resten av uka. Mange lurer seg selv med å ha veiedag på fredag istedet for mandag, for da kan de skeie ut i helga. Bare det at de kaller det "å skeie ut" viser jo at de er desperate etter den sjokoladebiten eller hva det nå er.

Hvis du virkelig ønsker å gå ned i vekt, og å legge om livsstilen, syns jeg vektklubben er et godt alternativ for å bevisstgjøre deg om hva du spiser. Men er du av dem som skulle ønske de var tynnere, men egentlig ikke er så motivert, kan du like gjerne la være. Det blir litt som å være støttemedlem på SATS eller Elixia og gå med konstant dårlig samvittighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...