Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i hele dag vært kjempeslapp, svimmel med muskelverk i hele kroppen, spesielt i mellomgulvet. Har litt feber (38,5) og lett hodepine. I tillegg er jeg kvalm og har diare. Men jeg er ikke forkjølet eller har noen problemer med luftveiene.

Hva søtten er dette og går det over til i morgen?? :)

Skrevet

Flere i min omgangskrets (Oslo-området) har hatt en variant av omgangssyke de siste to ukene. For noen av dem har symptomene vart i flere dager, mens en var så heldig at det kun varte noen timer.

God bedring:-)

mariaflyfly
Skrevet

Guttungen lå fra torsdag kveld til mandag ettermiddag i forrige uke. Han hadde magetrøbbel, så han var hjemme fra skolen tirsdag og onsdag også. Høy feber i to dager, litt oppkast og slapp og sliten.

Jeg lå i hele går, kjempevondt i magen og kvalm. Kun viljestyrke som gjorde at jeg ikke kasta opp. Var slapp og småkvalm to dager før det slo ut ordentlig. I dag er jeg nesten helt frisk.

Så det er et eller annet drit som går. :(

Skrevet

Guttungen lå fra torsdag kveld til mandag ettermiddag i forrige uke. Han hadde magetrøbbel, så han var hjemme fra skolen tirsdag og onsdag også. Høy feber i to dager, litt oppkast og slapp og sliten.

Jeg lå i hele går, kjempevondt i magen og kvalm. Kun viljestyrke som gjorde at jeg ikke kasta opp. Var slapp og småkvalm to dager før det slo ut ordentlig. I dag er jeg nesten helt frisk.

''Kun viljestyrke som gjorde at jeg ikke kasta opp.''

Å... sånn har jeg det også, når jeg er syk. :-(

mariaflyfly
Skrevet

''Kun viljestyrke som gjorde at jeg ikke kasta opp.''

Å... sånn har jeg det også, når jeg er syk. :-(

Jeg har fobi mot spy :(

Skrevet

ok. takk! Har ikke hatt det sånn før, men da går det vel over i løpet av et par dager

Skrevet

Flere i min omgangskrets (Oslo-området) har hatt en variant av omgangssyke de siste to ukene. For noen av dem har symptomene vart i flere dager, mens en var så heldig at det kun varte noen timer.

God bedring:-)

Takk, da vet jeg at det ikke er noe skummelt :)

mariaflyfly
Skrevet

ok. takk! Har ikke hatt det sånn før, men da går det vel over i løpet av et par dager

God bedring :)

Gjest hørt det å.....
Skrevet

fobi mot spy???

Skrevet

Ja, det er forferdelig. :-(

Gjest laffen den andre
Skrevet

fobi mot spy???

Liker du det?

Gjest hørt det å.....
Skrevet

Liker du det?

ja det rensker systemet

Skrevet

Hrmpf! Og nå føles det som om det har kommet hit- men det kan jo være at det er mandag bare;)

mariaflyfly
Skrevet

Hrmpf! Og nå føles det som om det har kommet hit- men det kan jo være at det er mandag bare;)

Mandag morra blues. ;) Håper dere holder dere friske alle mann :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...