Minaline Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Eldstegutten min på snart 7 har vokst i fra bunaden sin, og skal gå i penklær på 17.mai istedet. Minstegutten min på 5 har bunad som passer. Hva ville dere gjort, kledd begge i penklær og ikke bunad? Eller har det ikke noe å si? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro123 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det har vel ingenting å si. Jenta mi skal gå i bunad, gutten så fin som han gidder å pynte seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minaline Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Det har vel ingenting å si. Jenta mi skal gå i bunad, gutten så fin som han gidder å pynte seg. Vi gjorde det ifjor også, men begynte nettopp å tenke på om det er litt fint om de er litt like.. men ligger an til at de blir forskjellige men kjempefine begge to;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg hadde brukt bunaden så lenge den passer, hvis han er villig til å gå med den. De er to barn, ikke et "sett" :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det spiller da ingen rolle? Det viktigste er vel at de begge føler at de er fine i klærne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minaline Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg hadde brukt bunaden så lenge den passer, hvis han er villig til å gå med den. De er to barn, ikke et "sett" :-) så sant som det er sagt. rart med det - man får en tanke, måtte lufte den... og det var det samme i fjor, tenkte ikke over det da.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 De trenger da for all del ikke være like! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg hadde latt en gå i bunad, og en i penklær. Det er jo for ille å ikke bruke en bunad som passer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg synes absolutt ikke brødrene trenger å kle seg likt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det gjør ingenting om en er i bunad og en annen i dress. Har gjort det ofte slik med mine jenter. Altså; at f.eks. en av de er i penklær og de to andre søstrene går i bunad. Har aldri tenkt over at de skal være likt kledd 17. mai ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det har vel ikke noe å si - det er to forskjellige personer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 En i bunad og en i dress går helt utmerket! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det har vel ikke noe å si - det er to forskjellige personer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbyPeru Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Man bruker det man har. Er barna rene - er de pene. Uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.