Gå til innhold

en i bunad og en i dress?

Minaline

Anbefalte innlegg

Eldstegutten min på snart 7 har vokst i fra bunaden sin, og skal gå i penklær på 17.mai istedet. Minstegutten min på 5 har bunad som passer. Hva ville dere gjort, kledd begge i penklær og ikke bunad? Eller har det ikke noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vel ingenting å si.

Jenta mi skal gå i bunad, gutten så fin som han gidder å pynte seg.

Vi gjorde det ifjor også, men begynte nettopp å tenke på om det er litt fint om de er litt like..:) men ligger an til at de blir forskjellige men kjempefine begge to;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde brukt bunaden så lenge den passer, hvis han er villig til å gå med den. De er to barn, ikke et "sett" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde brukt bunaden så lenge den passer, hvis han er villig til å gå med den. De er to barn, ikke et "sett" :-)

så sant som det er sagt. rart med det - man får en tanke, måtte lufte den...;) og det var det samme i fjor, tenkte ikke over det da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør ingenting om en er i bunad og en annen i dress.

Har gjort det ofte slik med mine jenter.

Altså; at f.eks. en av de er i penklær og de to andre søstrene går i bunad.

Har aldri tenkt over at de skal være likt kledd 17. mai ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...