Caloni Makaroni Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Jeg kan ikke huske sist jeg gikk med kontanter i en bank for å sette inn på konto, men nå har jeg en god del cash liggende som jeg skulle satt inn. Jeg har bare ren nettbank, og må derfor sette inn via en annen bank/post. Hvor mye koster det egentlig å sette inn penger om jeg går på post-i-butikk for eksempel? Jeg finner det ikke på posten.no. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Om du har Postbanken og skal sette inn på din egen konto er det gratis. Det er vel stort sett gratis om man skal sette inn penger på en konto i den banken du er i. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Skrevet 10. mai 2010 Om du har Postbanken og skal sette inn på din egen konto er det gratis. Det er vel stort sett gratis om man skal sette inn penger på en konto i den banken du er i. Som jeg skrev: ''Jeg har bare ren nettbank, og må derfor sette inn via en annen bank/post.'' Men jeg har akkurat vært der nå, og kan informere verden om at det koster 75 kroner 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Som jeg skrev: ''Jeg har bare ren nettbank, og må derfor sette inn via en annen bank/post.'' Men jeg har akkurat vært der nå, og kan informere verden om at det koster 75 kroner Oi, jeg overså jo det i svaret ditt da, at du måtte i en annen bank. Trodde du kun hadde nettbank, men kunne gå i samme bank. Jeg har kun nettbank i en bank, ikke kort, så da må jeg fysisk i banken for å sette inn/ta ut penger. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Skrevet 10. mai 2010 Oi, jeg overså jo det i svaret ditt da, at du måtte i en annen bank. Trodde du kun hadde nettbank, men kunne gå i samme bank. Jeg har kun nettbank i en bank, ikke kort, så da må jeg fysisk i banken for å sette inn/ta ut penger. Aha, det forklarer saken Nei, jeg har yaBank, de har ingen filialer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.