Gjest harikkenickfortiden Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Er det noen som vet om det er noen nettbutikker som selger ecco sko billigere enn i butikker? prøvde noen aldeles nydelige sko i dag, passet mine vanskelige føtter perfekt. Men prisen blir noe høy (1100), har så mange andre utgifter denne måneden... Noen som vet? De het noe sånn som ultra terrain... 0 Siter
Sør Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Jeg tror Ecco prisregulerer forhandlerne veldig strengt, så jeg tipper at hvis du finner billige Ecco-sko på nett, så er det stor sjanse for at de er pirat-sko. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest harikkenickfortiden Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Jeg tror Ecco prisregulerer forhandlerne veldig strengt, så jeg tipper at hvis du finner billige Ecco-sko på nett, så er det stor sjanse for at de er pirat-sko. Med vennlig hilsen ok. det var synd... 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Jeg vet i hvert fall at Eccoskoene er billigere på Ramona på Grünerløkka enn i byen. Og før var det en butikk i citypassasjen som solgte Eccosko billig. Men det hjelper lite hvis du ikke bor i Oslo 0 Siter
Gjest harikkenickfortiden Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Jeg vet i hvert fall at Eccoskoene er billigere på Ramona på Grünerløkka enn i byen. Og før var det en butikk i citypassasjen som solgte Eccosko billig. Men det hjelper lite hvis du ikke bor i Oslo Bor en hel arbeidsdag fra Oslo... så det hjelper nok ikke. Men takk uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.