Gå til innhold

One-piece til gutt 12 år

Anbefalte innlegg

Gjest one-piece
Skrevet

Jeg er på jakt etter one-piece til gutt på 12 år. Men jeg har ikke råd til å kjøpe klær til 7-800 kr. Noen som har sett de til en rimelig penge?

F eks H&M eller lignende?

Gjest Kayia
Skrevet

Vero Moda har til 399 (eller deromkring)..

trollemor;o)
Skrevet

Ønsker gutten seg One-piece?

Min 12 åring ville blitt sur om han feks fikk one-piece i gave... Men folk er heldigvis forskjellig;o)

Skrevet

Har sett dem på WOW. Både ensfargede og rutete/flerfarget. 499,- hvis jeg ikke husker helt feil.

Gjest WOW er for jenter
Skrevet

WOW klær er for jenter. Vero Moda selger også jenteklær.

Ville ikke ha kjøpt noe der til en 12 åring som er gutt.

Har ikke sett One-Piece til en gutt på 12 år til 700-800 kr.

Du må opp i minst kr. 1000,-

Skrevet

Er det ikke det de kaller Fjortisburka, da

;)

Gjest Kayia
Skrevet

Er det virkelig forskjell på jente og gutte onepiece? Høres like rasjonelt ut som jentecrocks og guttecrocks i mine ører...

Men dette vet jeg rett og slett ingenting om - min jr vil heldigvis hverken bli sett i onepiece eller crocks, fornuftige gutten :)

Gjest WOW er for jenter
Skrevet

Er det virkelig forskjell på jente og gutte onepiece? Høres like rasjonelt ut som jentecrocks og guttecrocks i mine ører...

Men dette vet jeg rett og slett ingenting om - min jr vil heldigvis hverken bli sett i onepiece eller crocks, fornuftige gutten :)

WOW er en jente butikk, som selger jente klær. Ikke stas for en gutt på 12 år å komme med klær som det står WOW på.

Vero Moda selger kun dame klær, samme her.

De som heter One Piece, og de som kommer fra Slakk Line er unisex modeller.

Mary Poppins
Skrevet

Enig. Det er ikke spesielt kult å komme med one piece fra WOW eller Vero Moda når man er gutt

Gjest togli
Skrevet

Enig. Det er ikke spesielt kult å komme med one piece fra WOW eller Vero Moda når man er gutt

Onepiece fra Vero Moda har jeg inntrykk av er helt greit om man er gutt... WOW blir litt annerledes tror jeg...

Gjest togli
Skrevet

Min 12 åring ville blitt sur om han feks fikk one-piece i gave... Men folk er heldigvis forskjellig;o)

Hehe, datra mi som straks fyller 13 fikk onepiece (Bik Bok) fra småsøstrene sine (de syntes synd på henne siden hun var så "fattig" mens de er "styrtrike" ;-)). Hun viste stor glede over gaven, men innrømmet etterpå at hun ikke synes sike dresser er særlig pene, så jeg fikk den ;-P

(lover å kun ha den på innendørs etter trening eller bad etc..) ;)

Mary Poppins
Skrevet

Onepiece fra Vero Moda har jeg inntrykk av er helt greit om man er gutt... WOW blir litt annerledes tror jeg...

Hmm jeg tror ikke det er geit, og hadde i hvert fall ikke tatt sjansen på det :-)

Gjest togli
Skrevet

Hmm jeg tror ikke det er geit, og hadde i hvert fall ikke tatt sjansen på det :-)

Jeg har bare min nevø som referanseramme, men enig i at det er greit å klarere på forhånd ;)

Skrevet

Er det ikke det de kaller Fjortisburka, da

;)

Det første jeg tenkte da jeg så noen fjortiser i disse plaggene, var at har de virkelig gått tilbake til sparkebuksestadiet? For meg ser de nemlig ut som forvokste babyer;-)

Skrevet

*s* Min snart 13-åring er meget bestemt på at OnePiece er jentete! ;-)

trollemor;o)
Skrevet

*s* Min snart 13-åring er meget bestemt på at OnePiece er jentete! ;-)

Tenkte ikke jeg skulle si det, men min 12 åring syns det er homsete...

Må ta med at etter at han sa dette så holdt jeg en laaang tale om at det ikke er noe galt i være homo osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...