Gå til innhold

Det er fint her på dol

Anbefalte innlegg

Gjest harikkenickfortiden
Skrevet

Jeg vil bare si at jeg synes det er fint at vi har dol. Her kan en si alt, som en ikke gidder å bry andre med. Vi har noen kverulanter, men det blir jo underholdning av det! Vi har jo webbis som passer på. Dol blir for meg, og kanskje andre, en flukt fra dagliglivet. En flukt fra de smerter som jeg har hver dag.

Vil bare takke dere alle for at dere finnes. og tenk; hvis en av dere er min nærmeste nabo! Det finner vi aldri ut av! Heldigvis...

Skrevet

Ikke vær så beskjeden. Du hører absolutt hjemme i kverulantenes rekker!

Med vennlig hilsen

Gjest harikkenickfortiden
Skrevet

Ikke vær så beskjeden. Du hører absolutt hjemme i kverulantenes rekker!

Med vennlig hilsen

Ok...? Kan du gi eksempler på når jeg har kverulert?

Skrevet

Ok...? Kan du gi eksempler på når jeg har kverulert?

*erter* (Ville bare ikke at du skulle føle deg ekskludert!)

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg er helt enig med deg.

Her kan vi diskutere alt og ingenting.

Mange av oss har en "seriøs" jobb, der det forventes at vi er faglig oppdaterte og klartenkende hver dag på jobb. Her forventes ingenting, og en diskusjon om hvilket dopapir som er best, er helt topp!

Gjest hurra for det
Skrevet

Mange av oss har en "seriøs" jobb, der det forventes at vi er faglig oppdaterte og klartenkende hver dag på jobb. Her forventes ingenting, og en diskusjon om hvilket dopapir som er best, er helt topp!

Jeg sverger til Sperla eller Serla eller hva det er det heter. 20.90 på Kiwi. Drøyt i bruk - den er stramt rullet opp så den ruller ikke av seg selv, men må draaas i. Og så går den ikke i oppløsning bare den toucher bort i det den nå engang skal touche bort i. Hurra for orntlig dopapir!

Skrevet

Jeg sverger til Sperla eller Serla eller hva det er det heter. 20.90 på Kiwi. Drøyt i bruk - den er stramt rullet opp så den ruller ikke av seg selv, men må draaas i. Og så går den ikke i oppløsning bare den toucher bort i det den nå engang skal touche bort i. Hurra for orntlig dopapir!

Ja, det er helt greit.

Men sånn resirkulert papir duger ikke, har huden min funnet ut.

Gjest Kayia
Skrevet

Serla er best! :)

Gjest Elextra
Skrevet

''Her forventes ingenting, og en diskusjon om hvilket dopapir som er best, er helt topp!''

;)

Gjest prust
Skrevet

Veldig enig med deg!

Jeg storkoser meg her - og bruker dol for å slappe av mellom jobb og barneoppfølging :-)

Her kan en være seriøs, men en kan dypdukke ned i ørsmå detaljer.....

Deilig!

Gjest hurra for det
Skrevet

Serla er best! :)

''Serla er best! :)''

Ingen protest! :D

Skrevet

Hi, hi, bra sagt :-)

Skrevet

*he he* Enig!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, helt enig.

Deilig å hvile hodet i å lese små-diskusjoner om alt og ingenting.

Samtidig er jeg interessert i helse, og synes jeg lærer en god del av å lese her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...