Gjest harikkenickfortiden Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Jeg vil bare si at jeg synes det er fint at vi har dol. Her kan en si alt, som en ikke gidder å bry andre med. Vi har noen kverulanter, men det blir jo underholdning av det! Vi har jo webbis som passer på. Dol blir for meg, og kanskje andre, en flukt fra dagliglivet. En flukt fra de smerter som jeg har hver dag. Vil bare takke dere alle for at dere finnes. og tenk; hvis en av dere er min nærmeste nabo! Det finner vi aldri ut av! Heldigvis... 0 Siter
Sør Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Ikke vær så beskjeden. Du hører absolutt hjemme i kverulantenes rekker! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest harikkenickfortiden Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Ikke vær så beskjeden. Du hører absolutt hjemme i kverulantenes rekker! Med vennlig hilsen Ok...? Kan du gi eksempler på når jeg har kverulert? 0 Siter
Sør Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Ok...? Kan du gi eksempler på når jeg har kverulert? *erter* (Ville bare ikke at du skulle føle deg ekskludert!) ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
org Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Jeg er helt enig med deg. Her kan vi diskutere alt og ingenting. Mange av oss har en "seriøs" jobb, der det forventes at vi er faglig oppdaterte og klartenkende hver dag på jobb. Her forventes ingenting, og en diskusjon om hvilket dopapir som er best, er helt topp! 0 Siter
Gjest hurra for det Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Jeg er helt enig med deg. Her kan vi diskutere alt og ingenting. Mange av oss har en "seriøs" jobb, der det forventes at vi er faglig oppdaterte og klartenkende hver dag på jobb. Her forventes ingenting, og en diskusjon om hvilket dopapir som er best, er helt topp! Jeg sverger til Sperla eller Serla eller hva det er det heter. 20.90 på Kiwi. Drøyt i bruk - den er stramt rullet opp så den ruller ikke av seg selv, men må draaas i. Og så går den ikke i oppløsning bare den toucher bort i det den nå engang skal touche bort i. Hurra for orntlig dopapir! 0 Siter
org Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Jeg sverger til Sperla eller Serla eller hva det er det heter. 20.90 på Kiwi. Drøyt i bruk - den er stramt rullet opp så den ruller ikke av seg selv, men må draaas i. Og så går den ikke i oppløsning bare den toucher bort i det den nå engang skal touche bort i. Hurra for orntlig dopapir! Ja, det er helt greit. Men sånn resirkulert papir duger ikke, har huden min funnet ut. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Jeg sverger til Sperla eller Serla eller hva det er det heter. 20.90 på Kiwi. Drøyt i bruk - den er stramt rullet opp så den ruller ikke av seg selv, men må draaas i. Og så går den ikke i oppløsning bare den toucher bort i det den nå engang skal touche bort i. Hurra for orntlig dopapir! Serla er best! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Jeg er helt enig med deg. Her kan vi diskutere alt og ingenting. Mange av oss har en "seriøs" jobb, der det forventes at vi er faglig oppdaterte og klartenkende hver dag på jobb. Her forventes ingenting, og en diskusjon om hvilket dopapir som er best, er helt topp! ''Her forventes ingenting, og en diskusjon om hvilket dopapir som er best, er helt topp!'' 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Veldig enig med deg! Jeg storkoser meg her - og bruker dol for å slappe av mellom jobb og barneoppfølging :-) Her kan en være seriøs, men en kan dypdukke ned i ørsmå detaljer..... Deilig! 0 Siter
Gjest hurra for det Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Serla er best! ''Serla er best! :)'' Ingen protest! 0 Siter
Liliaceae Skrevet 12. mai 2010 Skrevet 12. mai 2010 Jeg er helt enig med deg. Her kan vi diskutere alt og ingenting. Mange av oss har en "seriøs" jobb, der det forventes at vi er faglig oppdaterte og klartenkende hver dag på jobb. Her forventes ingenting, og en diskusjon om hvilket dopapir som er best, er helt topp! Hi, hi, bra sagt :-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. mai 2010 Skrevet 12. mai 2010 Jeg er helt enig med deg. Her kan vi diskutere alt og ingenting. Mange av oss har en "seriøs" jobb, der det forventes at vi er faglig oppdaterte og klartenkende hver dag på jobb. Her forventes ingenting, og en diskusjon om hvilket dopapir som er best, er helt topp! *he he* Enig! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 12. mai 2010 Skrevet 12. mai 2010 Jeg er helt enig med deg. Her kan vi diskutere alt og ingenting. Mange av oss har en "seriøs" jobb, der det forventes at vi er faglig oppdaterte og klartenkende hver dag på jobb. Her forventes ingenting, og en diskusjon om hvilket dopapir som er best, er helt topp! Ja, helt enig. Deilig å hvile hodet i å lese små-diskusjoner om alt og ingenting. Samtidig er jeg interessert i helse, og synes jeg lærer en god del av å lese her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.